628 visninger
|
Oprettet:
Vejfest!!!! {{forumTopicSubject}}
Så har vores kære brugere af Ungdomshuset endnu en "vejfest" i støbeske'en.
Jeg har siddet og glædet mig over alle jer fra MCG som har været ude at køre i går og i dag, men personligt er jeg ikke meget for at finde knallereten frem, så længe de hyggelige unge mennesker ikke kan finde ud at, at dosere deres brug af tændvæske.
Og i morgen skal de have "trafik-dag" hvor de skal ud og lege med biler....
mvh
"En som er ret træt af at bo på Nørrebro"
dec 2003
Følger: 119 Følgere: 115 MC-er: 3 Emner: 126 Svar: 980
mar 2006
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 108
jun 2006
Følger: 18 Følgere: 12 Emner: 190 Svar: 2.107
Super billeder fra din tur
sep 2005
Følger: 51 Følgere: 47 MC-er: 7 Emner: 63 Svar: 1.167
aug 2005
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 61 Svar: 283
Men det er lidt ligesom at rydde hashen på Staden. Problemet flytter sig bare et andet sted hen. De sku bare ha' haft lov til at beholde det skide hus fra starten, i stedet for at det blev solgt til et eller andet hjernevaskeri. Nu har jeg boet her i snart 4 år, og de har aldrig generet mig eller nogen jeg kender i hverdagen.
Problemet er så bare når de begynder at smadre ting omkring dem.. Så smadrer de det for dem selv, og klipper båndet til deres sympatisører... Sådan er det. Hvis de går amok, må de jo få af samme skuffe.
/En glad Nørrebro'er
aug 2005
jul 2005
Følgere: 14 MC-er: 1 Emner: 36 Svar: 142
Det politiske forhold at KK har solgt huset til sekten kan vi jo ikke gøre noget ved, men de unge har de sidste 4 år brugt et hus som har været ejet af en privat sekt (om de er mere eller mindre sindsyge kan jo diskuteres).
At de så for at vise deres utilfredshed ved at sætte ild til København kan jeg på ingen måde acceptere.
aug 2005
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 177 Svar: 1.229
Jeg er helt enige med jer begge, og det er da befriende at høre sådanne synspunkter fra to som har oplevelserne på nært hold.
Man tillægger ligesom de meninger der kommer fra folk i "forreste" række lidt mere værdi, for de ved hvad de taler om.
Som jyde der ikke oplever tingene på nært hold, ville det jo være nemt at komme med bøvede udtalelser som at de skulle skydes og brændes og lemlæstes og bankes,- og så slås ihjel nok engang. Men sådan er verden ikke skruet sammen, det hele er ikke sort og hvidt, heldigvis..
Mvh. Michael
dec 2003
Men loven siger at man altså ikke bare kan besætte et hus og sige DET VIL VI HAVE...
Så må de sgu ud...
Man kan heller ikke bare melde sig ud af samfundet og sige de andre betaler skat, men jeg vil ikke.....her tænker jeg på en hvis "Stad" som også burde være ryddet for mange år siden....
Man må respektere loven....thats it..
PS...næste gang jeg kommer forbi en Yamaha forhandler, så springer jeg op på den nærmeste R1'er og skriger JEG VIL HAVE DEN ....bare for at se om det virker
okt 2004
Følger: 53 Følgere: 52 MC-er: 3 Emner: 54 Svar: 935
Men hey, skift motorcykel kørslen ud med en ny interesse, kast med brosten.
Oppe fra lejligheden ned i hovedet på de tossede børn, det er jo den medicin de åbenbart kender til.
Så lige i DR at døgnet igår koster samfundet kroner 7.000.000 +
Tænk at nogle børn som ikke kender forskel på ret og uret skal være til så stor gene for samfundet.
Og lur mig om det ikke er den samme type børn der som mindre altid fik deres vilje hvis de bare lagde sig på gulvet i supermarkedet og vrælede foran hylderne med slik og legetøj.
jun 2005
Følger: 95 Følgere: 93 MC-er: 1 Emner: 141 Svar: 3.387
Og naturligvis skal alle da respektere loven som J. siger... For der er jo ingen af os herinde, der hverken kører for stærkt, hasarderet eller med potter, der larmer for meget
okt 2004
Sådan fungerer samfundet bare ikke.
sep 2005
Følger: 15 Følgere: 41 MC-er: 2 Emner: 210 Svar: 999
jun 2004
Følger: 13 Følgere: 13 Emner: 20 Svar: 28
dec 2003
Lige som vi vel alle er smarte nok til ikke at sammenligne en smadret bydel og div køretøjer, med feks at larme for meget....
Jeg synes at det er helt fint at der skal være et ungdomshus...når det er købt og betalt, ikke når det er "stjålet"/besat....
Ragapak Crew har ret i at de formentlig vil blive ved ....sørgeligt, men sandt.
feb 2006
Følger: 6 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 22 Svar: 214
gad vide hvor meget gang i gadenerne der ville blive, hvis politiet brager ind i den med et par "hollændervogne" ????
jeg må hellere nævne at de autonome midstet al støtte - incl. min, d. 16 dec.
fatter iøvrigt ikke de bliver ved - de kan ikke vinde noget som helst -
okt 2004
Man må godt demonstrere i en anmeldt demonstration, det er en ret vi har, men demonstrationen må ikke gå ud over andre, man må heller ikke lave indbrud, begå hærværk og sætte ild til ting, heller ikke selvom man ikke kan få sin vilje og må få ting man ikke har ret til.
feb 2006
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 44 Svar: 744
okt 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 371
Som jer andre er min harme over de seneste dages uroligheder også ved at være så stor, at forslag som "skyd efter benene" er et ganske godt alternativ for ordensmagten nu da tåregas og knipler ikke rigtig formår at få de autonome unge til at forstå alvoren i det her...
Om huset skulle være blevet bevaret som ungdomshus, så disse problemer var blevet undgået. Dertil er mit svar et højt og rungende NEJ!
De har ikke bare sådan ret til et sted at være blot fordi de ligsom føler for det. Hvis de var villige til at betale for et sted at være, så selvfølgeligt jo, men sagen er jo nu engang den, at de ikke vil betale noget overhovedet og så må man undvære. Én sagde det meget godt forleden: få jer et job! Det er jo det vi andre gør, når vi gerne vil have råd til at fornøje os - det være med mc'er eller hvad som helst andet for den sags skyld. Og lad nu være med at sige, at de ikke er ressourcestærke nok til jobs etc, for de viser med al tydelighed i disse dage at de da vist har ret mange ressourcer blot brugt på en temmeligt uheldig måde!
Så som ENGINE 41 /vejle S: Drop den chillum og få jer for helvede et liv!
dec 2003
Vejfest!!!!