1.630 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Bull-It mc bukser Bull-It mc bukser

Hej folkens

Nogle som har erfaring med Bull-it mc bukser?
Har set en masse tests omkring dem, og de får meget ros..

Jeg er nysgerrig omkring dem, da jeg i forvejen har kevlar jeans, og disse bukser er fyldt med Covec som skulle være 4x stærkere end kevlar..

Hvis jeg googler dem får de kun positive anmeldelser, men jeg har ikke hørt om mærket før.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bull-It mc bukser
  • #1   20. apr 2017 Jeg har et par som er et par år gamle, ligner stadig nye på trods af vind, vejr og vask.

Jeg er meget tilfredse med mine, de sidder godt og virker meget som almindelige cowboy bukser, men de er stadig godt varme så man kan køre med dem tidligt og sent på sæsonen uden noget inden under.

Så de får 9 ud af 10 fra mig.. det kunne godt være lidt smallere i benene til min bygning, men der er også det.. eller har jeg udelukkende rosende ord om dem.

/Kasper

• #2   20. apr 2017 Dejligt med feedback Kasper. Jeg må ned til køge, kan se at der er en forhandler af dem, selvom jeg ikke er fan af ejeren af butikken smiley

• N.G.
    N.G. Tilmeldt:
    sep 2016

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 53
    #3   20. apr 2017 Har også bull-it jeans. Sider lige så godt på mig som rokker jeans. Dog er der mindre beskyttelse i ift rokker der har det i hele bennlængden, i hvert fald dem jeg så på...

• #4   20. apr 2017 Sådan nogle kigger jeg osse efter, men jeg syntes ikke jeg kan se nogen forhandler på sjælland.

• #5   20. apr 2017 Lars, der er 6 forhandlere på Sjælland ifølge mmmotor.dk som er importør

Kommentér på:
Bull-It mc bukser

Annonce