Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Fjernelse af vægbeslag 500 kr.
  • Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • Fejlkode E9 på Siemens opvaskemaskine 1.500 kr.
  • klippe hæk og nogle buske 1.150 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flexleasing af motorcykel ?
  • #1   19. maj 2017 Du kan ikke flexlease din egen motorcykel.

• #2   19. maj 2017 Jeg forstår ikke rigtig det flexleasing, hvis jeg køber en cykel i Tyskland skal et DK selvskab af mig og jeg så leaser den af dem og kan det gøre i ubegrænset tid el det kun over feks 12-24 og så kan man ikke lease den samme cykel igen ?

• #3   19. maj 2017 Du kan godt lease din egen cykel, det der er i det er dog at du rent faktisk overdrager din cykel til det selvskab hvor du skal lease den, så det er selvskabet der står som ejer og derefter leaser du den så.
    I kan selvfølgelig lave et lille stykke papir hvor der står at det rent faktisk er dig der ejer den, så derfor skal det jo være et selvskab du stoler på, for hvis de ud a den blå går konkurs, så er det faktisk dem som står som ejer og dermed kan du miste din cykel...
    Men jo jo det kan da lade sig gøre.....

• Loke B
    Loke B Tilmeldt:
    maj 2016

Følger: 13 Emner: 3 Svar: 1
    #4   19. maj 2017 Det kan man sagtens. Har gjort det forrig sæson. Men nu ledte jeg efter erfaring fra andre der har prøvet forskellige firmaer da jeg syntes det er blevet lidt dyrt det firma jeg tidligere har været i.

• #5   19. maj 2017 undskyld jeg lige spørg i din tråd men.
    hvis man ikke spøger er man stadig u viden.
    Hvad er iden med at Flexlease cyklen ??.

• #6   19. maj 2017 De køber cyklen af dig og så leaser du af dem. Snakkede med en fyr som havde været i Holland og hente en Harley. Han fik 20.000kr mere fra leasing end han havde betalt for den smiley

• #7   19. maj 2017 Kan man sagtens Pablo det er noget af det nemmeste, om det er lovligt er så en anden snak....

• #8   19. maj 2017 Kun leasingselskaberne kan betale periodeafgift, altså betale registreringsafgiften måned for måned, i stedet for fuldt beløb upfront - derfor ville det være absurd selv at eje cyklen. Så som flere allerede har skrevet køber leasingselskabet den cykel man evt. selv kommer med.

#5, ideen er netop at man slipper for at betale fuld afgift upfront og at værditabet (afskrivningen) sker på en MC uden afgift.

Men der er rigtig mange ting at være obs på. Ikke mindst udbyderens seriøsitet, hvilken er grunden til trådstarters meget relevante spørgsmål.

• #9   19. maj 2017 Loke, jeg ved ikke om, de laver leasingaftaler på MC, men mange er glade for Scanleasing: http://www.scanleasing.com

Se Truspilot her: https://dk.trustpilot.com/review/scanleasing.com .

• #11   19. maj 2017 Hans Henrik, hvis trådstarter (eller andre) har råd til at betale leasingydelsen, førstegangsbetalingen og den eventuelle diff ml. restgæld og værdi i sidste ende, så HAR han vel råd til cyklen. +80% af alle nye BMW'er er leasede (dog ikke FLEXleasede) og i England og Tyskland er langt de fleste biler leasede. Det er vel ikke er spørgsmål om at have råd eller ej, men et spørgsmål om at vælge den billigste finansieringsform. Dybest set består det absurde i, at førstegangskøberen af en MC/bil i DK får lov at betale den fulde reg-afgift, selvom han måske kun skal have den i tre år ud af bilens levetid på måske 30 år.

• #12   20. maj 2017 Ring til Ernst hos https://nordicleasing.dk/ i Støvring.
    Han er til at snakke med.

Kommentér på:
Flexleasing af motorcykel ?

Annonce