{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
391 visninger | Oprettet:

Endnu en plejeskandale :( {{forumTopicSubject}}

Dette indlæg er optaget af en dreng, der er blevet sparket af en pædagog på den institution han bor på. Han er naturligvis en utilpasset dreng, men det er derfor, at han er sådan et sted, hvor der burde arbejde kompetente pædagoger, der kan takle de unges udbrud, hvor urimelige de nu engang måtte være...

Opholdsstedet reklamerer på deres hjemmeside med, at de alle kører MC, hvilket jo må siges, at vi så igen på en eller anden måde får negativ omtale. De skulle fandme skamme sig, men hvis der skulle være en ansat herinde fra opholdsstedet, så vil jeg da bestemt gerne høre hans eller hendes version af sagen...

Klip + optagelse af urimelig pædagog:
(link fjernet) (undskyld det frygtelig lange link)...

Institutionen hvor pædagogerne kører MC og sparker og skriger uhæmmet af de unge:
(link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Endnu en plejeskandale :(
  • #2   8. mar 2007 som pædagog inden for nøjagtigt samme område, vil jeg gerne sige helt fra over for det der er sket der... kan desvære ikke høre lyden lige pt. men ingeng tvivl om at det er uacceptabelt.
    nogle gange skammer jeg mig over at være i den brance jeg er, men man kan jo kun håbe at man gøre en forskel i den rigtige retning.

• #3   8. mar 2007 For at være ansat sådanne steder skal man være en person med stor menneskeforståelse og en rigtig god psyke …. og det ser ikke ud til at være tilfældet i denne situation... men heldigvis er der da rigtig mange der passer deres job til ug....

Hvad angår deres hjemmeside så forstår jeg IKKE hvorfor der skal stå at hele personalet kører mc… hvad har det med deres job at gøre??? Jeg ville da undre mig hvis min arbejdsgiver skrev hvor mange af de ansatte der kørte mc…..

• #5   8. mar 2007 Hvorfor reklamerer de med at alle lærere kører mc ?
    forstår jeg ikke helt pointen i ????

kunne de ikke skrive : VI er alle bandit medlemmer og tæver din unge hvis det er nødvendigt

Er det signalet ? de forsøger sig med ?

• #7   8. mar 2007 I skal huske på, at der altid er 2 versioner af en historie. Nu tænker jeg ikk på denne sag, for den er helt indlysende, at det er hende den er helt gal med, men vi skal passe på med at generalisere.... Der er nogle gode mennesker imellem dem.

Det er systemet den er gal med i mange tilfælde

• #9   8. mar 2007 Crazy: det er helt forståeligt. Min kæreste er inden for hjemmeplejen og hun føler sig virkelig afmagtet nogen gang, fordi de ikke får tid nok til at hjælpe folk ordentligt.

• #11   8. mar 2007 så kan hun fanme lære det!!!

Svineri!!!! Hun egner sig slet ikke til plejearbejde.

• #13   8. mar 2007 mikkel helt enig.. det er jo et lang stykke lige som motorcyklisterne, det er de få der ødelægger det for vi andre.

Kommentér på:
Endnu en plejeskandale :(

Annonce