{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
980 visninger | Oprettet:

mmmm - karma!! {{forumTopicSubject}}

Det her burde være den mindste straf for alle der stjæler en mc: hovedet direkte i asfalten, brækkede knogler, anholdt.
Fængselsstraf får han jo nok ikke i vores system den lille pussenussestakkel, men forhåbentlig et sagsanlæg for skader på motorcyklen (som han så bare kan lade være med at betale, det er jo Danmark)
En skam han ikke kom mere til skade.. smiley
http://www.lokalavisen.dk/motorcyklist-raesede-forbi-politiet-paa-baghul-og-uden-styrthjelm-men-saa-gik-det-helt-galt-/20170720/artikler/307209999?ref=eblistermest


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mmmm - karma!!
  • #2   21. jul 2017 Og selvfølgelig er det i Århus... hvis jeg nogensinde skal tilbage til århus, så montere jeg en fjernstyret bombe på min mc. Der er simpelthen for mange aber der ikke kender forskel på dit og mit.

    Forældrene giver sikkert det danske system skylden når de skal besøge ham på hospitalet. Der er ingen ansvarstagning i de samfund.


  • #3   21. jul 2017 Ohhhhh fryd !!!

  • #4   21. jul 2017 Det undre mig stadigvæk, at nogle er SÅ dumme, først at stjæle et køretøj, for så at gøre opmærksom på sig selv.. man er sgu for dum til at leve så.

    Og så er det jo typisk at sådan en klaphat slipper afsted med en brækket arm, selvom han køre uden hjelm.


  • #5   21. jul 2017 Enig, politiet fanger dem heldigvis altid hvis de spotter dem. Folk der stjæler MC'er har ofte under 100km kørselserfaring på en og lige så snart der kommer et sving, med sirener bagved og stress så er de færdige.

  • Igor P P
    Igor P P Tilmeldt:
    apr 2017

    Følger: 2 Emner: 3 Svar: 41
    #6   21. jul 2017 De blir sjældent snupppet i Århus, der er endda sende billeder ind til politiet, af de unge drenge på folks MCer Crossere osv.
    Det har været oppe en del gange her på MCGalleri.

    Og folk har måttet samle flokke med private folk, som har hentet folks MC osv flere gange, og det er altid den samme gruppe, som har dem.
    Politiet gider ikke gøre noget ved det.


    mvh


Kommentér på:
mmmm - karma!!

Annonce