623 visninger
|
Oprettet:
Msn.... {{forumTopicSubject}}
Hvis nogen skulle ha lyst til en sludder på msn, kan vi da her starte en mail bytte liste....
Det er gjort før men der er jo kommet mange flere til.....
mrbob2@hotmail.com
jun 2004
Følger: 57 Følgere: 32 MC-er: 10 Emner: 24 Svar: 198
Hedder du Berggreen Strada ??
Det gør jeg også ...
jun 2006
Følger: 28 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 78 Svar: 471
aug 2006
Følger: 16 Følgere: 15 MC-er: 1 Emner: 55 Svar: 805
sep 2005
Følger: 14 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 210 Svar: 995
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 163 Svar: 4.994
_________
Jakob
jul 2004
Følger: 8 Følgere: 27 MC-er: 1 Emner: 66 Svar: 2.795
jul 2005
Følger: 42 Følgere: 41 MC-er: 6 Emner: 34 Svar: 171
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.545
jun 2006
Følger: 28 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 78 Svar: 471
Vi har begge en computer. Bo er computer nørd til daglig, så det kan lige så godt være imens at han er på arbejde at han er online.
feb 2007
Følger: 29 Følgere: 28 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 337
Msn....