{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
330 visninger | Oprettet:

Dynamic NAV(navision) eksperter søges. {{forumTopicSubject}}

Som overskriften siger, søger jeg nogle kloge hoveder der har et dybdegående kendskab til Navision.
Jeg er bachelorpraktikant i en virksomhed der står foran en stor udvikling, og derfor er det essentielt at de får styr på sagerne inden.
Jeg søger råd om hvilke muligheder der er for programmer der endte arbejder sammen med eller er dele af navision.
Det drejer sig om lagerstyrring, service og vedligehold af deres op satte produkter.
Jeg er bekendt med TAG og lign. produkter. Men vil gerne søge mere viden omkring navison.
Jeg håber der er nogle af jer der kan bidrage til sagen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dynamic NAV(navision) eksperter søges.
  • #1   8. okt 2017 Det eneste jeg kan bidrage med i denne sammenhæng, er du program der i hvert fald ikke kan arbejde sammen med Navision.
    I den virksomhed jeg er ansat i, ville man ha et nyt program til lagerstyring, og fik noget der hedder Logia, i sig selv er det et elendigt program til vores type virksomhed, men endnu værre, så kan Logia og nav ikke tale ordentlig sammen. Så hvad de forventede kunne give besparelser, har gjort det hele meget mere omstændeligt og ressource krævende.


Kommentér på:
Dynamic NAV(navision) eksperter søges.

Annonce