449 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Vinterbil Vinterbil

Jeg skal have en nov til feb bil og kigger efter nysynede biler i ca 10000 klassen. Hvad er værd at gå efter?

Jeg kigger efter noget solidt uden rust og 4 døre med max 250.000 på tælleren

Jeg har en masse mulige modeller som jeg er godt tryg ved
Civic, corolla, starlet, fabia men hvad kan jeg ellers kigge på?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vinterbil
  • #2   28. okt 2017 Hvorfor lige en grænse på 250.000 km?
    jeg mener, der er flere biler som har kørt mere og som sagtens kan klare mange flere km...det er standen det kommer an på.

Et evt bud kunne være en Golf 3/4

• #4   28. okt 2017 du kan købe min pug206 fra 2005 1.6 med klima og fuld læderkabine. med 169000 på klokken, 1,5 år til syn.....12000 i dit navn...
    ahhhh pis kun en 3dørs??
    men fik gjort lidt reklame for den;)

• #6   28. okt 2017 Man kan ikke nævne golf 3 og ingen rust i samme sætning. Det er ligesom at blæse og have mel i munden smiley

Når det så er sagt, kan det jo være lige meget om bilen er rusten. Den når ikke at smuldre væk imellem fingerne på dig fra nov til feb alligevel.
    Det er da meget mere vigtig at den er stabil, og mekanisk iorden. Når vi er nede i den prisklasse.
    Hvis den skal være nem at sælge igen, tror jeg du skal gå efter en lille bil, med lille motor. Også så ny som mulig.

• #7   28. okt 2017 Jeg skal aldrig....ALDRIG have en golf igen, de 250.000 er sat da den også skal.sælges igen og mange er km forskrækket. Min gamle civic blev købt med 400.000 på tælleren.

• #8   28. okt 2017 Jeg købte for 1.5 år siden en Toyota carina 2.0 fra 98 for 8000kr nys med plader, steg ind i den og kørte til Italien i et stræk og det samme tilbage (med pænt fart på) uden at den slog en prut forkert og jeg har stadig ikke rørt en finder på den. Toyota, det virker smiley
    Fransk bil, et stort nej tak herfra og golf i den prisklasse er også ved at være færdige.

• #9   28. okt 2017 Se om du kan finde en Starlet eller en Corolla. De er ret skudsikre.

• #12   28. okt 2017 René du kan komme herned til fredensvej nr 12 og kigge på min pug smiley du må låne den et par timer er du ikk tilfreds så skal du ikk høre mere for det smiley

• #13   29. okt 2017 Tja det er ikke umuligt at finde gode biler.

Jeg købte en Polo 6N fra 98 her før 2 uger siden til 5000 med 137.000 på tælleren

Der skal laves nogle småting. Og den har overflade rust på meget af bilen.

Men mekanisk er den helt iorden i både gearkassen og motoren.

Så jeg er ret tilfreds med min vinterbil smiley

Kommentér på:
Vinterbil

Annonce