{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.454 visninger | Oprettet:

Tør man spørge?(vedr. bilkøb) :o) {{forumTopicSubject}}

Hej gutter og gutinder..

Hvis nu jeg vil spendere 125000 på en ny bil.. Hvad vil så være fornuftigt(mht forsikring,reparationer,brændstofforbrug osv) at kigge på til prisen?
Jeg har kig på en Skoda Fabia 1.2 ambiente fra 2005, kørt 35000 og med min gamle skodbil i bytte kan jeg få den til ovenstående pris. Den har en del i ekstraudstyr(dog ikke navigation)
Umiddelbart syntes jeg det lader til at være et ok køb, men har dog fundet samme mobel lidt billigere på nettet så måske forhandleren skal presses lidt..

Men hvad siger I? Derer jo så mange herinde som er kloge på det plan smiley

Og ja.. pengene er kun til bil.. Ny mc kigges der også på, men det er en hel anden sag :o) he he

Håber nogen har nogle gode råd/erfaringer osv.

MVH Ane


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tør man spørge?(vedr. bilkøb) :o)
Kommentér på:
Tør man spørge?(vedr. bilkøb) :o)

Annonce