457 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

sikke et blæsevejr sikke et blæsevejr

God eftermiddag..

så kom jeg hjem efter dagens tur på mc.. For hulen hvor det rusker og blæser.. og det var også rimelig køligt.

Jeg havde 3 bluser samt lædertøjet på, men alligevel blev det koldt..
Hvordan holder I varmen?
Har i fået kørt i dag? :o)

/Ane

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Herregårdssten 45 m2 2.700 kr.
  • Samle ikea pax 2.500 kr.
  • Hjælp til at flytte jord 2.000 kr.
  • Skifte batteri på citroen c4 grand picasso 1.650 kr.
  • Møbelsamling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sikke et blæsevejr
  • #1   5. apr 2007 Jeps.. det må siges at det blæste en god sjat... og ja, fik da kørt en dejlig tur på ca. 200 km med 14 andre

http://motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=35370

• #2   5. apr 2007 Var lige ude og køre nogle få km og sikken en vinkel cyklen stod i!

På et tidspunkt holdte jeg pause og hjelmen stod på jorden. Vinden fik fat i den og den gled hen over vejen !!
    Den rullede ikke, men gled!

Så er da næsten glad for, at jeg ikke kom til Esbjerg idag, for det må da blæse helt vild på motorvejen derovre ad

• #3   5. apr 2007 Claus: Ja det tænkte jeg også på mht Esbjerg.. Jeg tog en kvik tur på en motortrafikvej og der stod cyklen også i en lidt sjov vinkel til tider..
    det er nu sjovere at køre når vinden har lagt sig.. + knap så koldt.. brr

• #5   5. apr 2007 Trillede en lille tur idag og jeg synes ikke det var så slemt igen men min lille bandit vejer så også over 200kg og det hjælper nok en hel del på det ;o)

• #6   5. apr 2007 Var i Esbjerg - FEDT, der var så mange... - og ja, det blæste!

Kender I fornemmelsen af, at man kører med et ekset forhjul?
    Tilsæt derpå nødvendigheden af, at lægge cyklen ned som i en blød kurve - konstant(!) og dét var bare for, at kunne køre nogenlunde ligeud - ca 100 km hver vej...
    Heldigvis var det dog ikke konstant, at der kom kastevinde - kun næsten.
    Er sikker på, at under andre omstændigheder ville jeg have fået en bøde for usikker kørsel.

Er ikk glad for det, men jeg er nødt til, at indrømme, at idag var jeg ikke heeelt så vild med, at køre motorcykel.

• #7   5. apr 2007 Ja det var da det værste blæsevejr. Det var også ligefør jeg var helt ude på siden af maskinen at sidde.

Varmen den tænder jeg bare for, det hjælper utroligt meget med styrvarme.

• #8   5. apr 2007 Hej Var i Esbjerg, turen hjem var lidt strid(80 km nord-nordøst).Men det var hele turen værd ,der var mange ,rigtig mange mennesker og motorcykler.KANON Mvh Gert

Kommentér på:
sikke et blæsevejr

Annonce