781 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
10. feb 2006 Følger: 21 Følgere: 42 MC-er: 5 Annoncer: 1 Emner: 400 Svar: 2.364
Godt man bare skal.. {{forumTopicSubject}}
Arbejde hele påsken, det ser jo ikke ud til det er vejr at kører i alligevel: http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark.htm men jer der har fri, håber da i kan få et par solskins timer.
Martin
feb 2005
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 39 Svar: 407
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 21 MC-er: 7 Emner: 37 Svar: 170
Godt man bare skal..