Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sikkerheds sko anbefaling
  • #2   24. jan 2018 Har denne model fra Puma, modellen er dog uden hjullås, da jeg ikke selv bryder mig om det ( http://www.carlsens-arbejdstoj.dk/Shop/puma-sikkerhedssko-64421/) dog købt i Bauhaus. Bruger dem på arb og på fuskværkstedet, så det bliver til en del timer pr dag. Har haft dem i omkring 6 mdr og der er stadig ikke noget at brokke sig over. smiley

• #3   24. jan 2018 I firmaet har vi lige haft 5 forskellige sikkerhedsstøvletter til test.
    Jeg er godt klar over det er sko der efterspørges, men ofte siger en model en hel del om mærkets andre typer.
    Testen blev vundet af Elten. Efter sigende skulle de være det foretrukne mærke i flere store firmaer i det sønderjyske.
    Hvilken model der blev valgt, ved jeg ikke lige nu.
    Et andet rigtig godt mærke er Atlas, som kom ind på 2. pladsen i vores test. Her hedder modellen Anatomic Bau 500

• #4   24. jan 2018 #3
    Sjovt du nævner Elten, Maersk havde den førhen, der synes jeg ikke de var prangende. Har Cofra nu, de er overraskende komfortable, men også støvler..

• #5   24. jan 2018 Har gode erfaringer med Elten, ikke for tunge, god pasform, slidstærk, bløde stødabsoberende såler, kolde at gå i udenfor om vinteren.

• #6   24. jan 2018 Det er meget svært med sikkerhedssko. Det er lidt i samme stil med, at nogen kan lide moderen og andre datteren.
    Uanset hvilket sko man vælger, vil man aldrig kunne stille alle tilfredse.
    Selv har jeg stået for indkøb af fodtøj til ca. 430 medarbejdere og jeg kan garantere det ikke er let.
    Nu har man haft en test og så valgt 3 mærker ud. Kan man ikke bruge dem, så må man selv indkøbe og får så et beløb refunderet.
    Til Dennis kan jeg kun anbefale at han selv prøver sig frem, for det er slet ikke sikkert han kan bruge det der anbefales af os andre,

• #7   24. jan 2018 Jeg har stort set altid brugt træsko, efter at jeg i firserne, brugte kondisko.
    Det har altid været ganske udmærket. Da man desværre ikke kan købe rigtige træsko mere, har jeg måtte nøjes med de bedste fra Jem&Fix, men de har dog kunnet virke efter hensigten.
    Man kan naturligvis gå efter mærkevare, hvis det har stor betydning, men skal man bare på gaden og rulle, så betyder det ikke ret meget. Det er kun Quinder og nogle få mænd, der går op i dit valg af fodtøj smiley

• #8   24. jan 2018 Har lige fået en Sievi, tror jeg den hedder, med klikspænding og forbedret indlæg. Super sko.

• #9   24. jan 2018 Alt efter dit behov, kan jeg i hvert fald også anbefale Elten.

Jeg bruger selv et par " Elten 71306 – ADVISER LOW ESD S2", som lever op til kravene på samtlige af Danfoss' fabrikker i EU. Der er lige puttet et par Scholl "Gel Activ Work" såler i, for at gøre dem ekstra lækre for fusserne smiley

https://elten.com/products/adviser-low-esd-s2-71306/

De koster i omegnen af Kr. 900,- netto.

profilbillede
  • #11   26. jan 2018 jeg fik de billigste Cofra sko mens jeg gik som vikar og det er de dårligste sko jeg nogensinde har haft! ikke til at ånde i, stive og tunge og gik også hurtigt i stykker.. har dog også haft nogen Cofra sko jeg var fint tilfreds med. Airtox er fine, lette, holder ikke så længe og meget flade så jeg bruger ekstra såler i dem..
    De bedste sikkerhedssko jeg har haft er uden sammenligning Terra smiley

• #12   26. jan 2018 https://images.pricerunner.com/product/image/1671728591/Sievi-Air-Roller-XL-S1.jpg

Den her er jeg ret glad for

Kommentér på:
Sikkerheds sko anbefaling

Annonce