324 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Billigt tv :)? Billigt tv :)?

Sad lige og surfede lidt, og tjek lige det her..

(link fjernet)

Desværre tror jeg den ryger ind under købeloven som at handle i ond tro. Men to firmaer der laver samme taste fejl.. Det er da næsten for dumt..

Mvh
Michael

Ps. Hvis nogen bestiller og rent faktisk modtager noget, en ordre bekræftelse eller noget, så skriv lige smiley - så skal jeg nemlig lige bestille et par stykkerP

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billigt tv :)?
  • #1   8. apr 2007 hehe, lyder da som et ganske udmærket tilbud, 97kr hvis du selv henter, for et 32"" smiley
    men ja det da godt klaret at begge firmaer har dummet sig :S

Det sku hvad man kalder et ægte slag tilbud!

• #2   8. apr 2007 Hvis I klikker ind under IT-butikken for at set det, står der også, at det vejer 160kg.. Damn!!! smiley

• #3   8. apr 2007 Så har jeg bestilt 2.

• #4   8. apr 2007 Man har faktisk ret til at få det til den pris der, med mindre der inde på siden et sted står, at der tages forbehold for trykfejl eller lign. Men kan jeg ikke lige finde, såe.. smiley

• #5   8. apr 2007 Hehe.. Skriv lige hvis du modtaget noget per.. For så køre jeg til sjælland og tømmer lageret smiley

160 kg, det er da en ordenlig trunte at danse med så.. hehe =)

Det må være noget første aprils nar de ikke har fået pillet af endnu.

Mvh
    MIchael

• #6   8. apr 2007 det er jo ikke noget som den pågældende butik skal hæfte for..

det er hifipriser der har lavet en fejl. hvis man går ind på firmaets hjemmeside er det til den rigtige pris.

• #7   8. apr 2007 It-Butikken holder skam slagtilbudet hvis man går ind på deres hjemmeside, hehe.

• #8   8. apr 2007 Men jeg ville nu ikke satse kagen og købe, for det er da 100, at man ikke får lortet til den pris uanset hvad.. smiley

• #9   8. apr 2007 Salgs- og leveringsbetingelser
    Ved køb accepterer jeg samtidig ITbutikken's Salgs- og leveringsbetingelser, og bekræfter at jeg er gjort bekendt med oplysninger om den lovpligtige fortrydelsesret.

JEG ACCEPTERE ENDVIDRE AT DER TAGES FORBEHOLD FOR: PRISFEJL, FORCE MAJEURE, UDSOLGTE VARER OG TRYKFEJL/TASTEFEJL, SOM BESKREVEN I VORES SALGS- OG LEVERINGSBETINGELSER.

NB: Jeg acceptere endvidre at der ikke er indgået en bindende aftale med ITbutikken A/S før du har modtaget en ordrebekræftelse. Ordrebekræftelsen må ikke forveksles med registreringsbekræftelsen.

Jeg vil gerne tilmeldes ITbutikkens nyhedsbrev.
    Vi sender en sms når din ordre eller dele af din ordre sendes.
    (Servicen koster 2 kr. uanset antal forsendelser på din ordre.)

Står der desværre til sidst lige inden sluttende bestilling. ÆV!

/NH

• #10   8. apr 2007 Mig og en ven gjorde faktisk det nummer der... Men den være ikke så gennemskuelig. Det var nogle CD-R'er (da det var på mode) og jeg mener de kostede hele 10kr stk'et normalt, men sælger havde dem til 5kr istedet; det var en internetbutik.
    Så ringede vi først bagefter og fortalte ham om prisforskellen og da sagde han det var en fejl, men at nu havde vi købt til den anden pris og at den så var gældende.

Jeg tror faktisk den er bindende, med mindre andet er oplyst

• #11   8. apr 2007 Ah, så er den prut jo ude af verdenen smiley
    Ville sku også være for dumt ikke at helgardere sig.

• #12   8. apr 2007 Men det er jo rimeligt ligemeget om de vælger at gardere sig ved at skrive forbehold for fejl i pris osv. Så lang tid køber er i ond tro har sælger ikke pligt til at levere varen. Det bliver nok rimeligt svært at retfærdiggøre, at man ikke er i ond tro, hvis man køber et stort fladskærmsfjernsyn til 100 kr.

• #13   10. apr 2007 Jeg fik ordrebekræftigelse på min bestilling men senere kom der en annullering af ordren.
    Men hva, så prøvede man i det mindste smiley

Kommentér på:
Billigt tv :)?

Annonce