515 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Garageplads i KBH? Garageplads i KBH?

Hey. Er lige blevet den stolte ejer af en Kawasaki ZX10 og vil høre om der er nogen herinde der bor i KBH og har garageplads til sådan en fætter? Har ikke lyst til at skulle stille den "nede på vejen" de ca. 4 timer i døgnet jeg ikke kører på den ;-)..

VH Lasse

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ringlås skal op...nøgle tabt 500 kr.
  • Hækklipning 2.300 kr.
  • Hænge lampe op 600 kr.
  • Skal have sat lamper op ved køkken ø. 500 kr.
  • Udtag til lampen og ny stikkontakt 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Garageplads i KBH?
  • #1   8. apr 2007 ka ik hjælpe med en garage, men er selv gammel zx10 ejer og vil da gerne se billeder af dyret

• #2   8. apr 2007 Forståeligt. Har du ikke en aflåst baggård du kan stille den i?

• #3   10. apr 2007 Til Johnny: Når jeg har fået styr på et sted at stille den, smider jeg også lige et par fotos på denne site. Til Martin: Jo jeg kunne godt stille den i baggården, men når jeg kigger på den Suzuki GS 500 der står der og er syltet ind i cykler og fik det ene bliklys smadret i løbet af en uge, vil jeg meget gerne kunne stille den et mere sikkert sted. Jeg bruger den ikke til at køre på arbejde på, men kun til hygge når vejret er til det.

• #5   23. apr 2007 Hej Lasse P.

Kender selv alt for godt problemet. Jeg bor på indre Nørrebro og alt der bliver stillet i vores gård bliver ødelagt og på gaden stjålet. Jeg søger også med lys og lygte over alt i kbh efter en garage. Hvis du finder en og du er interesseret i at dele må du meget gerne skrive, jeg skal bare have plads til en lille Suzuki SV650.

Kommentér på:
Garageplads i KBH?

Annonce