1.392 visninger
|
Oprettet:
Forsikring Bil/Mc {{forumTopicSubject}}
Hey alle. For lidt siden var der en gut der sagde til min at jeg sagtens kunne få en billigere forsikring, kan bare ikke huske hvilken han sagde jeg skulle tage.
Har Topdanmark.
Og min mc forsikring er lav nok hvor jeg gir 1279 halvårligt for en CBR 125, 7000-9000 km.
Og min bil er dog dyr synes jeg, hvor jeg gir 5544 kr for ansvar, for en Toyota Aygo 2011. 20000-26000 km.
Har i nogle bud på en forsikring der vil være billigere end hvad jeg har nu?
Tak på forhånd
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
Vær parat til at flytte alle forsikringer - det giver oftest en masse rabat.
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 185
prøv at give den et kald
jul 2014
Følger: 5 Følgere: 376 MC-er: 1 Emner: 103 Svar: 229
jan 2012
Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 74
Alka,
If
Som sagt, prøv dig frem.
dec 2010
Følger: 24 Følgere: 104 MC-er: 3 Emner: 10 Svar: 86
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.473
men ring rundt til ALLE på listen...
jul 2014
Følger: 5 Følgere: 376 MC-er: 1 Emner: 103 Svar: 229
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.473
jan 2013
Følger: 1 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 169
okt 2015
Følgere: 18 MC-er: 5 Emner: 14 Svar: 182
Men motorcyklerne havde jeg ikke hos dem, med ved mondux.
Dragstaren årg 02. 2600kr kasko.
Yamaha R1 årg 06 2600kr kasko.
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
jan 2005
Følger: 3 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 706
mar 2017
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 395
Til bil tror jeg, jeg nåede at ringe til en 10 stk..
Dyreste lå på ca 14k for ren ansvar, endte med 5k for delkasko hos alm brand..
okt 2004
Følger: 64 Følgere: 206 MC-er: 12 Emner: 18 Svar: 822
okt 2015
Følgere: 18 MC-er: 5 Emner: 14 Svar: 182
Der har aldrig været problemer med dem, eller noget at klage over.
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 185
jun 2015
Følger: 1 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 103
jeg søgte bare efter tilbud på nettet og blevet ringet op af forskellige forsikringsselskaber. Først stod jeg til at skulle betale 8000kr om året, så fik jeg et tilbud på omkring 3000kr og så til sidst et på de her 1685kr om året. Og så tog jeg det, det er meget nemt og man skal ikke gøre meget selv det klare forsikringselskaberne bare indbyrdes
jul 2014
Følger: 5 Følgere: 376 MC-er: 1 Emner: 103 Svar: 229
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.473
jeg brugte dem 2 gange på bil..
og 1 gange blev jeg frarøvet alle mine ting i Brasilien, jeg fik alt erstattet på trods af at jeg ingen kvittering havde på tingene (mobil, smykker osv) og der var heller ingen politirapport..
det var jeg godt nok overrasket over, jeg sagde endda jeg havde købt mobilen brugt på dba for 800kr, det var ligemeget, den kostede 2300kr i deres system..
så GF kan helt sikkert anbefales herfra !
men de er for dyre på bil når man kommer over 200hk, så nu har jeg skiftet...
feb 2009
Følger: 3 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 22 Svar: 650
Men det først nu hvor jeg er fyldt 30år at jeg flytter min mc over til dem
De gør det billigere end Topdanmark, på trods af at jeg er medlem af Touring klubben, og GF har ingen km begrænsning på mc!
jan 2013
Følger: 10 Følgere: 50 Emner: 90 Svar: 1.217
Forsikring Bil/Mc