789 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

køremakker køremakker

Hej jeg kunne godt tænke mig at finde en eller et par køremakkere, jeg har en fin GSXR 1000 som jeg godt kunne tænke mig at få luftet lidt ny og næ, har ikke kørekort længere, og bliver jeg taget igen uden kørekort så konfiskere de mine køretøjer og det er jeg ikke interesseret i at de gør.

Så jeg ville være meget glad for hvis nogen kunne tænke sig at lufte min maskine for mig engang imellem, dog med mig bag på..

Der er en del år til at jeg får kørekort igen men jeg sælger aldrig min maskine, fordi jeg får jo kørekort igen om nogle år smiley

Jeg havde godt nok en der kunne lufte den ny og næ, men er ved at være godt træt af ham, så det ville være dejligt at få udvidet sin omgangskreds lidt smiley

Jeg bor i Strandby ved Frederikshavn.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  køremakker
  • #1   3. feb 2018 Du ka da altid give en is i Tversted så er jeg frisk smiley

• #2   3. feb 2018 fuldstændig ot i forhold til dit emne ,Men har du overvejet nogle banedage ? kørekurser , der er kort vel ikke et must ?

• #3   3. feb 2018 Jeg er også frisk smiley kommer fra Hjørring.

• #4   3. feb 2018 Skal nok give en tur.

• #5   3. feb 2018 Smid den knallert på traileren og ta med på nogle bane dage. Det er der den er rigtig sjov. Og INGEN betjente giver hverken bøder eller konfiskerer noget som helst... Du kan blive tvunget til at give en pilsner og være tvangsindlagt til at nyde godt selskab. Men så bliver det heller ikke værre smiley smiley smiley

• #6   4. feb 2018 Ja jeg har overvejet banedage, men jeg bor i Strandby i ved Frederikshavn, har ingen kørekort så kan ikke smide traileren på bilen osv og køre ned til Ring Djursland eller andre baner.

Køre jeg igen i frakendelsestiden så tager de som sagt mine køretøjer..

Og min omgangskreds er ikke alt for stor, så jeg har lidt af et problem i forhold til at finde nogle som evt kunne transportere min mc frem og tilbage..

• #7   4. feb 2018 Ok.....

Ind på fb.
    Meld dig til div race grupper (zenergy racing, makkerbørsen. Trackday guiden. Racing4fun ect.ect.ect)
    Der er HELT sikkert nogle som vil hente dig og bringe dig sikkert hjem, blot mod i deler de udgifter der er til turen.
    Det er sådan alle vi andre får kalenderen til at hænge sammen smiley

• #8   4. feb 2018 Thomas E.....Surt. Men det lyder somom at der er et par gode forslag, du kan arb videre med. Hvis du strander på Djursland, pga mangel på hjemtransport, kan du bare overnatte i mit hus. Jeg bor i Ryom midt på Djursland.(Se min profil for opl.) Så kunne vi nok finde ud af at du kunne komme til Strandby næste dag. Jeg kan dog ikke hjælpe med transport af kværnen.
    Jeg håber at du finder ud af noget. Pøj pøj.

• #9   4. feb 2018 Når du først prøver en banedag, så savner du ikke at kunne køre på vejen så meget smiley

Kommentér på:
køremakker

Annonce