859 visninger
|
Oprettet:
Man skal passe på sine ting! {{forumTopicSubject}}
i dag på vej til arbejde, tabte jeg min helt nye samsung x830 telefon ud af lommen.
bare en lille reminder om at man skal havde sine ting i en taske, og ikke i lommen.....
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 29 Svar: 624
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
mar 2006
Følger: 9 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 67 Svar: 888
jun 2005
Følger: 95 Følgere: 93 MC-er: 1 Emner: 141 Svar: 3.385
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 2.984
jun 2005
Følger: 95 Følgere: 93 MC-er: 1 Emner: 141 Svar: 3.385
Men det var faktisk mine smøger og især en vandflaske som ham der kørte bag os måtte undvige. Jeg blev sgu skræmt ved tanken om hvad der ville have sket, hvis den fyldte vandflaske havde ramte ham bag os
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
aug 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 77 Svar: 2.007
Mistede min yndlingskasket, på den konto sidste år - den var købt i Australien, så var bare ekstra surt (Øv bøv!)
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
dec 2005
Følger: 14 Følgere: 11 Emner: 33 Svar: 1.735
Min taske var også pivåben da jeg kørte fra roskilde til kbh her forleden. Godt jeg havde jacob w her fra galleriet til at vifte med armene.. jeg tabte dog ikke noget
jun 2005
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 87 Svar: 610
Man skal passe på sine ting!