1.205 visninger
|
Oprettet:
Der er måske nogle, der tror at... {{forumTopicSubject}}
jorden snart går under, fordi himlen ligner én stor chemtrail?
Men bare rolig. Det er bare kondenseret vanddamp eller iskrystaller, der er oppe i luften. Altså skyer.
mar 2007
Følger: 1 Følgere: 10 Emner: 19 Svar: 621
feb 2006
Følger: 65 Følgere: 105 MC-er: 15 Emner: 86 Svar: 719
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 77 MC-er: 2 Emner: 39 Svar: 2.270
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 73 MC-er: 6 Emner: 47 Svar: 3.936
jun 2016
Følger: 25 Følgere: 69 MC-er: 2 Emner: 30 Svar: 327
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 73 MC-er: 6 Emner: 47 Svar: 3.936
Der er måske nogle, der tror at...