Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klinker på garagegulvet ???
  • #1   19. apr 2007 det skulle være der hvor katten sidder....

• #2   19. apr 2007 Sørg for at få nogle fliser der kan tåle at ligge udenfor.. Så skulle hårdheden på flisen være god nok til en garage.. Dem kan man få i byggemarkeder (der sælger flider) overalt..

• #3   19. apr 2007 så en plan men skridsikker overflade, er nok en god idé

• #4   19. apr 2007 For det første skal du have nogle der er slidstærke. Du skal nok også vælge en klinke af muligvis natursten ell. lign så det ikke ses hvis man taber noget og slår et stykke af klinken.
    De skal helst være ru i overfladen så gulvet ikke bliver en skøjtebane nå de kommer vand/olie osv på gulvet.

Hvis det var mig der skulle vælge ( jeg er murer) ville jeg nu vælge at få lavet et epoxy gulv istedet.
    Det kan tåle lidt af hvert og man kan blane kvarts sand i så det bliver ru i overfladen.

Ved ikke om du kan bruge disse råd til noget, men det er da et forslag...

• #5   19. apr 2007 Lars O.

Har overvejet epoxy, men er det ikke meget dyrere??
    (Sværere for en gør-det-selv-mand?)
    Værkstedet er på ca 30kvm....

• #6   19. apr 2007 Plus at mit betongulv er lidt "slidt". Dvs. overfladen er... eroderet.... af saltvand eller frost tror jeg.
    så tænkte jeg at det var nemmere at ligge klinker i fliselimen... efter grundig rengøring og primer natutligvis.

• #7   19. apr 2007 Husk at flytte katten, da der ellers kan komme en mærkelig pukkel på det nye gulv. :-))

• #8   19. apr 2007 Brian: Han kan også bare træde rigtig hårdt på dyret, så det jævner de eroderede flader ud..... Så skulle det blive helt jævnt.

Nej, spøg til side..er pr. def. IKKE kattemenneske... Ville være rigtig fint med nogle lyse klinker, men hvad ved jeg..er jo trods alt bare kvinde....hæhæhæ

• #9   19. apr 2007 mørke fliser og sort fuge så oliepletter ikke får det til at se ødelagt ud i løbet af ingen tid

• #10   19. apr 2007 Bare sørg for at der ikke er "luft" huller under klinkerne - så kan de knække. Man kan høre det hvis du køre/glider en hammer hen over klinken - den lyder "skruk" hvis der er luft under.

• #11   19. apr 2007 hmm ville sq os vælge epoxy gulv det er faktisk rimelig nemt at arb ed det er bare giftigt som en i hel***** så husk en rigtig maske.....har selv lagt epoxygulv på et 80 kvm værksted og det blev ganske udemærket.... det er faktisk ret behageligt at gå rundt på da det fjedre en smule og det er jo lige til at tørre over hvis du spilder olie ect. og det holder i hvert fald de næste 20 år uden problemer

• #12   19. apr 2007 INTET er uforgængelig !!, epoxy kan også slides op, og hvis gulvet ikke er helt glat/jævn, så skal det jo fuld spartles inden, jeg har valgt en glasseret flise, som er lidt ru i overfladen "men dog ikke sugende som en natursten", jeg vil gætte på at den svage led her bliver fugerne.

Kommentér på:
Klinker på garagegulvet ???

Annonce