{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
375 visninger | Oprettet:

UPS!!! {{forumTopicSubject}}

Overskriften er ikke ment som en brøler eller en om´er, men handler der i mod om transportselskabet UPS ;-).
Har bestilt nogle varer fra tyskland, og har modtaget en mail fra UPS om at de er kommet i deres besiddelse, og er på vej til mig først i næste uge.
I deres mail står at jeg kun kan betale kontant, og da beløbet er angivet i euro er mit store spørgsmål så, om jeg KUN kan betale dem med euro???
Kan jeg ikke betale for varerne med danske kroner??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlkoder på opvaskemaskine Bosch Serie 8 1.000 kr.
  • Radiator termostat sidder løst 500 kr.
  • Opvaskemaskine installation og reparation af vand rør 1.950 kr.
  • Udskiftet vandhane til opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Montere en 15 m lang lyskæde i 10m højt valnøddetræ lyskæde og plastcstrips haves 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  UPS!!!
  • #1   21. apr 2007 Danske er fint nok

• #2   21. apr 2007 Men du skal have lige penge.... du kan maile UPS og spørge hvor mange DKK du skal have klar

• #3   21. apr 2007 Mange tak for den hurtige hjælp Niels...

• #4   22. apr 2007 Jeg venter også på en pakke fra UPS, jeg skal betale 499 euro, irriterende det ikke står i danske, men tror de regner 7,5 kurs.. og en anden ting, man ved ikke hvornår de kommer, jeg var hjemme hele dagen på nær om aftenen og så kommer de selvfølgelig først der, så nu skal jeg vente til næste uge før jeg kan få den.

HVORFOR kan de ikke overlade pakken til PostDK når den kommer til DK, så man kan hente den på nærmeste posthus..

• #5   22. apr 2007 Jeg havde næsten samme oplevelse med GLS. Pakken var dog betalt. Kunne ikke forstå hvorfor jeg ikke havde fået pakken 2½ uge efter at jeg havde modtaget en mail fra firmaet i england om at min pakke var sendt. Derfor ringer jeg til firmaet og får tracking no. til GLS. Går ind på deres hjemmeside og ser at de 7 gange har været hjemme hos mig og forsøgt at aflevere pakken, men jeg var ikke hjemme. Hvorfor lægger fragtfirmaer ikke en seddel hvor de skriver at de har prøvet at aflevere pakken, men der ikke var nogen hjemme, og at man kan kontakte dem på et tlf. nr. for nærmere aftale.

Kommentér på:
UPS!!!

Annonce