5.071 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Pocket bike problemer.. Pocket bike problemer..

Hey folkens!
Bruger søndagen på noget fornuftigt..! Ligger og roder med en kammerats pocket bike.. Problemet er at den ikke vil starte smiley
Er der nogle pocket bike nørder der har nogle gode råd?..
Jeg har googlet mig til at man skal sætte chokeren op når man starter den (off-position?).. Hereftfer har jeg trukket starteren 3 gange langsomt og herefter normalt, som når man starter en græsslåmaskine..! Uden held smiley
Jeg er helt blank på PB-området, så kom gerne med svar der er skåret ud i pap..! smiley
Ved ikke om det har noget at sige, men tror det er en billig kinøjser model smiley
På forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pocket bike problemer..
  • #1   22. apr 2007 vil den slet ikke starte eller er det kun når den er varm den ikke vil?? på de billige vil den slags problemer komme, og du skal nok have kaburatoren og tændrør af og gjort det rent, hvis ikke det hjælper så skal det hele skilles ad og nye pakninger i højest tænkelig =) Billigere pocketbike = mere arbejde =) hehe

• #2   22. apr 2007 Ja, tænkte nok at den billige løsning gav disse problemer smiley
    Ved faktisk ikke hvilken producent den kommer fra..
    Det med at skille den ad ville nok helst undgåes da jeg har ti tommelfingre på idag smiley
    Kan jeg ha druknet den..? i såfald, skal noget tømmes?
    Jeg har prøvet alle mulige indstillinger på regulatorer før jeg har hevet som en gal i snoren :-/..
    Skal lige nævnes at den ikke har været startet :-)..

• #3   22. apr 2007 ja de billige er direkte noget lort =) er tændrørene våde af benzin?? prøv at tømme tanken og så hiv 10-15 gange i snoren og så fyld benzin på igen og ingen chokker på, giv lidt gas i stedet hvis nødvendigt. det er med garanti forkerte dyser der sidder på den. den er luftkølet ik?? husk at snoren skal "i hak" inden du rykker til eller knækker snoren =)

• #4   22. apr 2007 Hey...

Er der gnist på tændrøret?? De kina tændrør er ikke meget værd.... Har lige skiftet tændrør, på min far´s kina ATVer, da den heller ikke vil starte!!

• #5   22. apr 2007 Hurra!! Den startede sq! :-).. Tror den har været druknet.. Men nu startede den efter 900-1000 træk i snoren .. pyha :P..
    Nu er der så et andet problem :-/..
    Jeg lod den stå i et øjeblik for at varme den op.. og.. Hva sker der så herefter? smiley Nogle gode råd..? Ved ikke hvordan gearing fungerer på sådan et dyr.. fandt så ud af at omdrejningerne kan reguleres med chokeren.. Skal jeg bare lade den være oppe eller skal den helt ned?.. Hvorfor dør den når jeg prøver gasrullen..? Og hvordan får jeg den i gear? smiley

• #6   22. apr 2007 der er ingen gear på en pocketbike, men det er der på en medibike! er det sådan en du har?? når den har stået med chokker lidt så skal den slåes fra og ellers skal du bare hoppe på og vride håndtaget, hvis det da er en pocketbike??

• #7   22. apr 2007 Nope.. Det ER en pocket bike :-).. Ved at der ingen gear er, men hjulet drejer ikke rundt når den er startet.. Sikkert dumme spørgsmål jeg kommer med, men virker det så ligesom en scooter med svingkobling?.. når den først får gas så kører det?

• #8   22. apr 2007 Ok ligemeget smiley Nu duer den fint nok..! Jeg tog en kort tur på den.. men for satan hvor larmer den meget hehe.. Chokeren skal selvfølgelig være slået fra når jeg kører nu.. ikke?.. og er det så "open" eller "closed"?

• #9   22. apr 2007 det er closed =) hehe ja de er ikke lydløse =)

• #10   22. apr 2007 Godt, mente også det var closed :P..
    Hold kæft noget billigt lort hehe.. Jeg kørte 10-15m og vipte så røg omdrejningerne pludseligt op...! Hva fan', tænker jeg.. og tror jeg ved en fejl igen slog chokeren over på open, men den var closed.. så viser det sig at kæden hopper af efter 10-15-m.. HVER gang .. DOH!..
    Er der et trick, eller skal der bare grines og peges fingre, imens der bliver sagt, køb kvali din nød! smiley

• #11   22. apr 2007 vipte betyder også vupti

• #12   22. apr 2007 grin =) hehe der er ikke andet at gøre, vil han have ordenlig pocketbike skal han have en til min 5000 kr og vandkølet =) de billigere er og bliver noget lort =)

• #13   22. apr 2007 ok :-).. Jeg smider lige kædeskærmen af og kører lidt igen.. Det ser ud til at den kan ramme, og at det muligvis er derfor at den hopper af..?
    Tak for hjælpen!! Nu kan jeg også starte en pocket bike hehe smiley
    Fortsat god weekend!!

• #14   22. apr 2007 takker og i lige måde.. god tur =)

• #15   22. apr 2007 "den" er selvf. kæden smiley

Kommentér på:
Pocket bike problemer..

Annonce