869 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 54 Svar

Sletning af emne.. Sletning af emne..

Altså helt ærligt..... Hvad er det lige der sker...
Her til formiddag skrev jeg et emne under Off Topic Der havde overskriften "Racismen lever den endnu". Som det jo nok er en del brugere bekendt har der lige været en del emner der har omhandlet dette. Det har selvfølgelig medført en del debat, og med nogle få undtagelser er den blevet holdt på et sagligt og sundt niveu, efter min mening ihvertfald. Ordlyden var nogenlunde som følger... Hvad er nu det... Kl. er langt over 10 og der er endnu ikke nogle emner om racisme..... Godt der kommer roadracing på eurosport, ellers blev det da en kedelig dag.
Der nåede lige at komme 2 korte kommentare + en fra mig selv omkring "mærke-racisme" Egentlig skulle det handle om at folk ville acceptere en masse svineri, bare der ikke var nogen der sagde noget grimt om lige netop deres eget MC-mærke.... Men så viste censuren sit grimme ansigt, og fandme om emnet ikke blev slettet.... Med denne begrundelse....

Hej Niels,

Har altså valgt at slette dit indlæg, i håb om at vi kan få bare en rolig søndag, håber du har forståelse for dette... smiley

Med venlig hilsen
MotorcykelGalleri.dk | Moderator ........

JEG har valgt at slette moderators navn for ikke at forgribe mig imod reglerne.....

Altså jeg havde ikke forbrudt mig imod reglementet, blot var det et humørlune fra moderator/hjælpeadmin side..... Det kan sgu da ikke være rigtigt.....

Jeg har selvfølgelig klaget min nød til den indvolverede moderator samt benyttet sitets yderligere klagemulighed.

Er det sådan et forum vi ønsker????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Flytte haveaffald 833 kr.
  • Montere fatning 400 kr.
  • Komfur& kogepladen tilkobling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sletning af emne..
Kommentér på:
Sletning af emne..

Annonce