Evt Opgradering? men hvad? Evt Opgradering? men hvad?
Hej MC-galleri.
Jeg har nu efter et par år på min lille Aprilia RS125 Extrema overvejet at opgradere den selvom den er sjov..
Men hvad er folks meninger omkring KTM kan det holde eller skal man holde sig væk??
Eller hvad med en R6? er der nogle svagheder som man skal være opmærksom på? er ved at være træt af den lille to-takters lyd!
Og det sidste uvidne dumme spørgsmål?
Er der nogle der har en anelse om hvad min lille rs'er er værd i et salg?
Den kan ses på min profil, udover det derinde så har den fået et åbent filter, justerbare røde greb, led blink, røde gitre, varme i håndtagene og lidt fælgbånd, nye bremser for+bag osv..
Køre i øjeblikket med 33 heste uden drosslingen, men den kan selvfølgelig medfølge så den kan køres på lille kørekort!
Aktuel kmstand er små 15xxx km står utrolig velholdt!
Polere stel og bagsvinger jævnligt op samt skjolde også!
Uden tvivl den sjoveste lille racer som stadigvæk overrasker både i optræk og topfarten!
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 920
Find ud af hvad og hvilken slags motorcykel du vil have = ud og prøv.
Uden flere facts er det svært at komme med noget seriøst
En Mille er en seriøs opgradering af RSéren
jan 2012
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 19
Så jeg tror jeg må ud at prøve en nyere KTM.. Er helt vild med designet på min lille rs'er så ja en Mille ville være en meget seriøs opgradering! men ville dog gerne se hvad andre mærker har at tilbyde! og må indrømme at den eneste grund til jeg gerne ville prøve en KTM er at jeg overvejer en motard.. men om jeg kan lide at køre på sådan en må tiden vise! jeg går på jagt i weekenden for at finde en og prøve en tur!
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 920
Har kørt de sidste par måneder på en Yamaha XT660R, bestemt ikke en fed cykel i mine øjne, men rigtig sjovt har det været.
Motard og RR er to vidt forskellige ting, personligt synes jeg en street maskine er god til de fleste ting.
okt 2014
Følger: 2 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 32 Svar: 323
jan 2012
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 19
En anden måde er kørestillingen, jeg sidder selv rimlig foroverbøjet på min egen er 1.84 og knæene er rimlig højt oppe på min egen men der er plads til dem, der er en meget fin fordybning i tanken som bare passer til mig! men på r6'eren sad jeg altså bare dårligere end på min egen.. derfor jeg blev en anelse skuffet..
okt 2007
Følger: 8 Følgere: 8 MC-er: 4 Emner: 9 Svar: 39
Og hold da op hvor blev jeg også skuffet over yamaha r1. Super flot, super hurtig, men hold nu op noget billigt skrammel hele vejen igennem, samt kørestilling = ingen !
Jeg søger nu en RSV igen, helt igennem en fantastisk cykel, overvejer dog en ducati 1098s men er bange for at blive skuffet.....
Jeg tror desværre de skyder over målet med prisen på din rs125. Den er godt nok flot, men jeg gav altså 25000 for min i 2005. Den var også fra 1998. Din er 20 år gammel. Jeg tror ikke du skal forvente meget over 13-14000kr.
Jeg ville gerne købe den for 13000, jeg ville dog ikke give 17000, så umildbart tror jeg du skal dermed omkring..... folk kan jo få de næsten helt nye 125’ere for 24-28000kr...
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 86 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.123
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 216 Emner: 105 Svar: 3.883
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.025
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 216 Emner: 105 Svar: 3.883
Evt Opgradering? men hvad?