716 visninger
|
Oprettet:
Mobiltlf... hvilken? {{forumTopicSubject}}
Hey, i forbindelse med mit studiejob kan jeg købe en tlf....
Mit valg står umiddelbart mellem Nokia N73 og Sony-Ericsson W850i
Er der nogen der har erfaringer med disse eller forslag til andet?
på forhånd mange tak.
apr 2006
Følger: 61 Følgere: 63 MC-er: 4 Emner: 60 Svar: 984
Den N73 skulle vist ikke være noget at råbe hurra for..
jul 2006
Følger: 36 Følgere: 39 MC-er: 4 Emner: 266 Svar: 1.729
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 49 MC-er: 8 Emner: 151 Svar: 1.342
Tynd mobil med 3 mega cam. og alt tænkeligt incl. slot til micro SD kort.
jul 2006
Følger: 36 Følgere: 39 MC-er: 4 Emner: 266 Svar: 1.729
jul 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 39 Svar: 434
Men hvis det ikke er for meget, må I meget gerne begrunde svarene...
Jeg vil gerne have en god Mp3-funktionalitet og gerne 3g kompatibilitet
mar 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 161
jeg har den samme, og den er super god!
min bror har deriomd Nokia N-73, og han HADER den!
mar 2005
Følger: 20 Følgere: 15 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 842
jul 2005
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 51
Derimod kan jeg IKKE anbefale N-95, da det er en ikke færdigudviklet mobillos. Den er iøvrigt til rep for 2 gang på 3 uger.
jul 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 39 Svar: 434
Tror sq det bliver den, tak skal I have...
Går ikke sååå meget op i kameraet, selv om det da ikke trækker ned.
feb 2006
Følger: 5 Følgere: 9 MC-er: 6 Emner: 68 Svar: 564
apr 2007
Følger: 20 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 58
Køb det istedet for.
Mvh.ALF
jul 2005
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 152
jan 2005
Følger: 33 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 35 Svar: 447
Måske der er nogen der kender noget til den?????
jul 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 39 Svar: 434
mar 2006
Følger: 47 Følgere: 41 MC-er: 5 Emner: 38 Svar: 2.535
Hvis du ikke kan vente så længe, så er SE K810i lige på trapperne.
okt 2005
Følger: 23 Følgere: 22 Emner: 52 Svar: 977
jul 2005
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 51
dec 2003
Følger: 4 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 303
jul 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 39 Svar: 434
jul 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 39 Svar: 434
jan 2004
Følger: 14 Følgere: 17 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 1.195
Var engang hardcore nokia fanatiker, men må indrømme at, når man først lærer Sony'en at kende, ja så er den rigtig dejlig at bruge.
Har selv en W850i og købte den pga dens mp3 afspiller. Har aldrig fortrudt ét sekund.
Vil du ha go musik i telefonen, så køb en SonyEricsson W model.
jan 2004
Følger: 14 Følgere: 17 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 1.195
apr 2005
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 30 Svar: 354
Købte den udelukkende for walk-man funktionen, og er ikke blevet skuffet!!
Derudover er det bare alt i alt en dejlig tlf! 3-g virker også fint!
2gb kort i den, og så er du kørende!
sep 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 77
Det er en 3-telefon
Kanon kamera
Udmærket mp3 afspiller
og meget mere....
Alle mine billeder i min profil er taget med K800i
Mobiltlf... hvilken?