{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
453 visninger | Oprettet:

Sports, city, tourer. Nu også pak æsel {{forumTopicSubject}}

Ja min mini cruiser er nu blevet lidt mere brugt siden sidst.
Rim stripes og en ekstra langlys projektør. Man kan aldrig få for meget lys hvis I spørger mig. Det skulle da lige være hvis generatoren ikke kan trække det.

Nyd de sidste 2 billeder på:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11091&ipc=45618

Eller direkte:
http://www.motorcykelgalleri.dk/uploads_large/116141.jpg
http://www.motorcykelgalleri.dk/uploads_large/116142.jpg

Der er plads til endnu en ramme og der kan også ligge en i rummet under sædet sammen med en flaske sprut ' lidt ekstra.
Men med passager så bliver det lidt kritisk med total vægten.

Men den gik stabilt 110 hjem fra padborg, og havde overskud til lidt mere. LIDT mere smiley

Giv en kommentar.
God weekend.
Velo

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sports, city, tourer. Nu også pak æsel
  • #1   18. maj 2007 Hehe.. Du er sindssyg smiley Men det har du nu altid været smiley

• #2   18. maj 2007 Ja det kan en BlackBird sgu alligevel ikke smiley

Iøvrigt ser det da alt for sjovt ud det banerace i kører der smiley

• #3   18. maj 2007 Michael. Det er også kanon grinagtigt. Du burde prøve. Alt bane kørsel ER kanon underholdning.

Hvad syntes I om projektøren? Den er ok anonym syntes jeg selv.
    Den er relæ styret over høj/lav lys knappen så den kun kan lyse når det er høj lys på. På en kontakt kan man så vælge om den skal være slået til eller ej.

• #4   18. maj 2007 Hehe. Svigerfar fortalte lige en historie om at han havde set en scooter komme kørende med en 2-personers lænesofa på. Var det ikke en ide til et eksperiment.. Sådan lidt Goldwing scooter

• #5   19. maj 2007 Det lyder ret alternativt.
    Jeg er dog mere til sportslige scootere.
    Ellers havde jeg nok haft en atlantis. Den er nu også hurtigere end min, men styrer langt fra på samme skarpe måde som den her gør.

• #6   19. maj 2007 Er mig helt ufatteligt at den kan trækkes på baghjul sådan en?! .. er den gearet anderledes?

• #7   19. maj 2007 Den må du lige prøve forfra der M!chael.
    Hvad er det du ikke forstår kan køre på baghjul?

• #8   19. maj 2007 Hehe .. jeg spørger bare, hvordan den kan trækkes på baghjul sådan en scooter? er den gearet anderledes så det er lettere, eller trækker den bare så meget at den kan?
    Jeg mener .. det er jo uden kobling! smiley

• #9   19. maj 2007

• #10   19. maj 2007 Nej den er ikke uden kobling. Den virker bare på en anden måde en MC'ere normalt.

Der sidder et CVT gear på krumtappen der gør at motoren holder sig i et bestemt omdrejnings felt. Så kan man selv, afhængig af hvilke vægte man bruger, bestemme om den skal ligge på 5000 omdrejninger eller om den skal ligge på 15.000 (eller et sted derimellem smiley )

En 70 ccm racer motor smider f.eks. 20 heste ved 13.200 omdrejninger, samme motor har ved 5000 omdrejninger 1½ heste. Altså skal den holdes i gang for at lave noget (Sådan en motor ihvertfald)

For enden af det her CVT gear sidder der en slyng kobling,
    Den justere man ved hjælp af fjedre, bløde fjedre = tidlig tilkobling og hårde fjedre = sen.

Kobler en maskine til for tidligt falder omdrejnings tallet = 0 effekt.
    Kobler den rigtig ind og er justeret rigtig i CVT gearet så smider den alt effekten i baghjulet med det samme man giver den gas, og det er. På samme 20 hestes motor som før nævnt. 16 heste og et moment på 40-50 newton.

Når man så tager i betragtning at maskine og kører kan veje ned til 150 kg til sammen, og mindre endda. Og så har i mente at maskinen kun knap og nap er 2 meter lang og har 70% af vægten lige over er lige foran bagakslen. Så er det ikke så svært endda.

• #11   19. maj 2007 God forklaring .. det vidste jeg sgu ikke smiley

Ku´ være man skulle prøve sådan et bæst en dag smiley

Kommentér på:
Sports, city, tourer. Nu også pak æsel

Annonce