1.810 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Lidt noget andet Kymco MXU 300R Lidt noget andet Kymco MXU 300R
Hej MG'ere
jeg ved godt dette ikke direkte er motorcykelrelateret men jeg håber at i kan svare alligevel
Min far er på udkig efter en ATV. han skal primært bruge dem til at trække hans brændekløver ud i skoven og hjem igen.
vi har set lidt på sådan en Kymco mxu 300r er der nogen herinde der måske kender til denne model og som kan fortælle mig lidt om den, altså hvordan er kvaliteten på den i forhold til f.eks. billigere Kina model. og hvordan er den generelt?
mvh. Steffen
0 synes godt om
jan 2009
Følgere: 7 MC-er: 5 Emner: 5 Svar: 445
okt 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 6
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.025
I er langt bedre hjulpet med en Yamaha (eller Honda som bare er dyrere) 4wd er et must på en arbejds atv.
Hvis det er i ujævnt terræn der skal trækkes vogn/kløver så er uafhængig baghjuls affjedring ufattelig lækkert.
kig på en yamaha Grizzly YFM 350 IRS. Den holder til en masse og holder prisen rigtig godt. (550 eren er at foretrække hvis det er meget tungt det der skal slæbes)
Mvh Brian
okt 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 6
feb 2013
Følger: 5 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 2.038
Der er en verden til forskel på kymco og så en jinglong omsmeltet dåse kværn
At kalde taiwan for kina er som at kalde england for usa.
Nogen af de kinesiske producenter er ved at være ok.
Benelli og motrac f.eks. produceres i kina.
Men taiwan er en helt anden kvalitets standard.
Der er stadig langt fra taiwan kval til japansk eller europæisk kval.
Men taiwan laver generelt nogen fine nok arbejdsheste.
Også til nordeuropæisk klima i nogen tilfælde
Kymco er generelt velrennomeret. Af en taiwan producent at være
jan 2009
Følgere: 7 MC-er: 5 Emner: 5 Svar: 445
feb 2013
Følger: 5 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 2.038
Den ø har sidenhen erklæret sin uafhængighed og håndteret politik, økonomi og industri væsentligt anderledes.
Kulturen, arbejdsmoralen, omgangen med natur og relationerne internationalt er nogen helt andre. De har længe været japans polakker mens kineserne i stedet har haft kannibaliseret deres eget folk for statens vinding.
Taiwaneserne minder mere om japanerne i folkeånd, bl.a. kan det nævnes at taiwanesere generelt smiler til fremmede. Ligesom japanerne, dog er taiwanesere oftest reelt begejstrede over at se fremmede, mens japanerne mere gør det af høflighed.
Kineserne er anderledes på bl.a. det punkt.
Men vigtigst af alt, når det kommer til at lægge Personlig, Professionel Ære i sit arbejdes udførelse
Det er normen i Taiwan.
Mens sporene af kommunismen stadig trækker sine tydelige spor gennem den kinesiske industri.
Nå det må være nok overskrifter for 1 emne. Google/tube taiwan china hvis i vil vide mere og have informationen fra pålidelige(-re) kilder
Knus og kram
Min mudder kaster er en japaner med italienske sidste hænder lagt på den. En honda med paioli forgaffel åh suk
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 216 Emner: 105 Svar: 3.883
Lidt noget andet Kymco MXU 300R