628 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar

28. aug 2007 Følger: 53 Følgere: 102 MC-er: 15 Emner: 226 Svar: 3.248
Udendørs overvågning Udendørs overvågning
Efter lidt hærværk på vores biler, skal der nu sættes overvågning op..
Men jeg har ikke en skid styr på det..:-)
Det skal bare være 2 kameraer der skal op, og tænker det bare skal være med et sd kort i...
De skal rækker mindst 10 meter om natten..
De skal ikke koste en mindre formue, og samtidig være gode nok til at se nogenlunde hvem det er..
På forhånd tak..:-)
0 synes godt om
apr 2017
Følger: 23 Følgere: 82 MC-er: 1 Annoncer: 1 Emner: 37 Svar: 397
Den slags ting foregår ofte i mørketiden - dette kræver en del af et kamera, hvis det skal være brugbart rent juridisk.
Og husk at det er meget nemmere for politiet at give dig en bøde for at filme offentlig vej end at fange evt forbrydere. Det er bare så du er opmærksom på at du filmer lovligt.
Har ikke lige et forslag på stående fod - sidder på job - men skal gerne forsøge at finde et forslag eller 2 i morgen.
dec 2016
Følger: 38 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 331
https://www.specialkamera.dk/shop/bedst-i-test-701p.html?gclid=EAIaIQobChMI6NKNnvim3AIVCV8ZCh25vQ8fEAQYASABEgJtQ_D_BwE
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 73 MC-er: 6 Emner: 47 Svar: 3.955
maj 2005
Følger: 9 Følgere: 85 MC-er: 2 Emner: 359 Svar: 1.307
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 86 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.123
Jeg har tre af dem koblet til min NAS og det fungerer yderst problemfrit. Det kan opsættes på tusind måder alt efter hvad man ønsker og der findes selvfølgelig også en app til telefonen.
okt 2017
Følger: 41 Følgere: 290 MC-er: 1 Emner: 27 Svar: 807
Jeg synes osse at rævesakse er en RIGTIG god ide. Og du behøver nok ikke engang at tæve forbryderne når du går ud med bat i hånd. For hvis du har lænket rævesaksen til et eller andet, vil du sikkert møde et ynkeligt syn, som, hvis vedkommende ikke allerede har gjort det, vil tisse i bukserne af smerte, overraskelse og, når de ser dig med bat i hånd, også skræk. Sådan en ydmygelse vil sikkert være afskrækkelse nok for selv den største hærværks-idiot. (hvis det sker iløbet af vinteren, så lad battet ligge og tag vandslangen med ud til ham/dem. Så kan de vente de 7 timer på politiet, gennemblødte med ødelagt ben og i 0 graders varme. Hvis politiet da gider dukke op...)
mar 2009
Følger: 12 Følgere: 108 MC-er: 2 Emner: 54 Svar: 1.340
et fake kamera med en rød diode som blinker, alarm klistermærker på ruderne og en spot med sensor i indkørslen.
vi har ikke haft noget ballade siden ??
Udendørs overvågning