628 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Udendørs overvågning Udendørs overvågning

Efter lidt hærværk på vores biler, skal der nu sættes overvågning op..

Men jeg har ikke en skid styr på det..:-)

Det skal bare være 2 kameraer der skal op, og tænker det bare skal være med et sd kort i...

De skal rækker mindst 10 meter om natten..

De skal ikke koste en mindre formue, og samtidig være gode nok til at se nogenlunde hvem det er..

På forhånd tak..:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.
  • Shower sink water trap 1.000 kr.
  • Put a large tv up on a wall mount 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udendørs overvågning
  • #1   17. jul 2018 Der er flere ting man skal overveje. Måske er det smart at få overvågningen op i skyen direkte - så er der måske brugbart materiale, hvis de opdager og smadre kameraerne.
    Den slags ting foregår ofte i mørketiden - dette kræver en del af et kamera, hvis det skal være brugbart rent juridisk.
    Og husk at det er meget nemmere for politiet at give dig en bøde for at filme offentlig vej end at fange evt forbrydere. Det er bare så du er opmærksom på at du filmer lovligt.
    Har ikke lige et forslag på stående fod - sidder på job - men skal gerne forsøge at finde et forslag eller 2 i morgen.

• #2   17. jul 2018 Jeg kan anbefale vildtkamera som en god løsning til ok pris

https://www.specialkamera.dk/shop/bedst-i-test-701p.html?gclid=EAIaIQobChMI6NKNnvim3AIVCV8ZCh25vQ8fEAQYASABEgJtQ_D_BwE

• #3   17. jul 2018 Som #1 er inde på, er det ikke "sådan lige" at få nogen hængt op på noget du har filmet, der er næsten større chance for at det er dig der kommer til at stå som skurken smiley Er det hærværk et engangstilfælde, så lad det ligge, men er det noget målrettet så så forstår jeg godt dine motiver. En håndfuld rævesakse og en babyalarm, så du kunne høre klynket når de klappede om en fod, var jo også en mulighed! Og så er det bare ud med køllen, og få en lille pædagogisk samtale med hvad der nu er gået i fælden smiley

• #4   17. jul 2018 Lytter med, jeg leder også efter noget som kan filme på min private grund

• #5   17. jul 2018 HIKVision laver ganske fine kameraer, der ikke koster en formue. Jeg tror man kan finde dem til 500 på Ebay eller Aliexpress.

Jeg har tre af dem koblet til min NAS og det fungerer yderst problemfrit. Det kan opsættes på tusind måder alt efter hvad man ønsker og der findes selvfølgelig også en app til telefonen.

• #7   18. jul 2018 Jeg ville ihvertfald, som #1 påpeger i starten, overveje at sætte evt kameraer til et netværk af en slags....sky eller ekstern og fysisk gemt harddisk alt efter humør. For kan krimierne smadre eller stjæle kameraerne, vil de nok gøre det, og så står du der igen....uden hverken syn for sagen eller evt bevismateriale....Og husk at opdatere dig på gældene regler om overvågning, så du ikke kommer til at træde S. Bapa-papilot over hans små, fede tæer, for SÅ kommer han garantrisse efter dig med lov i hånd.
    Jeg synes osse at rævesakse er en RIGTIG god ide. Og du behøver nok ikke engang at tæve forbryderne når du går ud med bat i hånd. For hvis du har lænket rævesaksen til et eller andet, vil du sikkert møde et ynkeligt syn, som, hvis vedkommende ikke allerede har gjort det, vil tisse i bukserne af smerte, overraskelse og, når de ser dig med bat i hånd, også skræk. Sådan en ydmygelse vil sikkert være afskrækkelse nok for selv den største hærværks-idiot. (hvis det sker iløbet af vinteren, så lad battet ligge og tag vandslangen med ud til ham/dem. Så kan de vente de 7 timer på politiet, gennemblødte med ødelagt ben og i 0 graders varme. Hvis politiet da gider dukke op...)

• #8   22. jul 2018 vi har døjet med lidt ballade her hvor jeg bor.
    et fake kamera med en rød diode som blinker, alarm klistermærker på ruderne og en spot med sensor i indkørslen.
    vi har ikke haft noget ballade siden ??

Kommentér på:
Udendørs overvågning

Annonce