{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.567 visninger | Oprettet:

Toppen af dumhed..... {{forumTopicSubject}}

Hver torsdag er der møde/træf ved skovsøen i Odense. Og det er her historien starter.. Ca. 200 mc´er og nok omkring 300 mennesker er samlet om vores fælles interesse, da to unge fyre med alternativ pigmentering, kommer kørende i deres meget pumpede, røde dytbil.. Der kører en klynge af mc´er foran ham, som vil parkere langs med vejsiden.. Det generer de førnævnte unge fyre så meget, at de stiger ud af bilen og går meget hastigt og målrettet over mod disse mc´ister.. Så var det også at jeg tænkte: Det er nok ikke lige det rette sted der skal deles håndmadder ud.. Kunne allerede se at der kom flere og flere mc´ister over mod disse fyre.. De var nok ikke i stand til at gå derfra igen, hvis de havde fortsat deres lille optrin..
Det må man da sige er meget dumt...... hmm


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rodfræsning af 2 buske 1.100 kr.
  • Beskæring og klipning af stor hæk 1.000 kr.
  • Pudsning af vægge i køkken 3.000 kr.
  • Handyman 1.180 kr.
  • Opsætning af gardin 459 kr.
  • Opsætning af hattehylde 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Toppen af dumhed.....
Kommentér på:
Toppen af dumhed.....

Annonce