{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mc i varevogn fast
  • #1   9. sep 2018 Nu tænker jeg bare økonomisk, men det bliver da en del ekstra brændstof, med 2-300 kilo ekstra vægt bagi

  • #2   9. sep 2018 Ingen erfaringer: Det med dampe osv betyder nok ikke noget. Hvis sådan et rum er nogenlunde lufttæt, lugter der måske af mc når du åbner. Men rummet er jo så lille at det er udluftet pronto. og cyklen forestiller jeg mig ikke tage skade. Jeg synes at det er en god ide. Bortset fra, at jeg tænkte om det måske er, at gøre det for nemt at bøffe både den og varevognen. Hvis det ikke er et issue synes jeg det lyder som en god ide.

  • #3   9. sep 2018 #1: Jeg troede at han mente STÅENDE som i, at varevognen skulle STÅ med cyklen bagi. Som en slags lille garage.....Men han har måske kun den at køre i, og så bliver det da ikke billigere i benz ihvertfald.
    På den anden side, slipper man for at være nervøs for om nogen fucker med mcen når man er til familie middag. Så har man mcen lige ved hånden og kan lige checke op på den.....smart!
    Meeen....Der fuhrer har jo haft lidt problemer med brændstof før i tiden....for en 70 års tid siden smiley


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.648
    #4   9. sep 2018 Det kan du sagtens. Skaf en forhjulsholder og et sæt gode stropper.

    Lugten af benzin kommer helt sikkert, men den er hurtigt væk hvis du sørger for at sætte en prop i udstødningen og lufte lidt ud når du kører i bilen.


  • #5   9. sep 2018 Har købt det jeg lånte af dig sajmon.

    Det er mere for at få plads derhjemme og vis man er ude og kører bil og lige tag en tur med mcen, så kan bilen jo stå et sted og man triller mc imens. Vægten og Benz gør vist ikke meget forskel. Varevognen kører mere stabilt med vægt bagi og det samme på literen synes jeg smiley


  • #6   9. sep 2018 Så er det jo i vinkel!
    Men kører den ligeså langt med 2-300kg som uden, har du nok fat i noget som ikke så mange andre har smiley
    -Den bil vil Nasa nok være lettere interesseret i smiley
    (Nu ska jeg nok holde kæft.)


  • #7   9. sep 2018 Haha mt pas, synes ikke en varevogn kører en skid på literen. Men må jeg teste.

  • #8   9. sep 2018 tjek forsikring om den dækker mc i tilfælde af uheld eller tyveri

  • #9   10. sep 2018 Hvis du kører galt med MC'en i dækker din bilforsikring den ikke, husker en kedelig historie med en der trillede rundt med en kassevogn en vinter med ny MC i bagagen smiley

  • #10   10. sep 2018 Det er jo lige det triste med den måde.

    For forsikringen dækker indhold ved indbrud i bilen, men som om den dækker andre køretøjer som er indeni.
    Man kan jo både argumentere for det ene og det andet.


  • #11   10. sep 2018 Er det ikke bare at gøre det nemmere for tyveafskummet at rende med din cykel og så snupper de din varevogn med i købet?.

  • #12   10. sep 2018 Haha jo det er det også smiley

    Men er så meget rundt om i landet. Så var nemmere at have begge køretøjer på sig. Så man ikke skal kører et sted hen, for at hente sin knallert smiley


  • #13   11. sep 2018 Så længe den er spændt fast på en måde der ikke belaster affjedring konstant er det vel fint for cyklen og også praktisk men tyveri osv. er jo en anden overvejelse

Kommentér på:
Mc i varevogn fast

Annonce