411 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Baghøjtalere til madkassen Baghøjtalere til madkassen

Har lige et spørgsmål, nu har jeg brændt den ene højtaler af i min bil, og så er det jeg overvejer og det er en god ide at købe noget hi-end istedet for.ja noget med 1000 kr oller lidt over. Jeg har ikke de store krav, men de skal jo spille nogenlunde rent også hvis man skruer lidt op for dem. Jeg har en nyere JVC radio med 50 anders and Watt. Er der virkelig forskel på dyre højtalere i lyd end hvis man køber lad os sige et sæt til 300 kr hos thansen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 6x gardinstangsbeholder 1.000 kr.
  • Skift af blandingsbatteri 1.000 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Kenwood røremaskine. Blender har sat sig fast 500 kr.
  • Reparation af skriveborde 800 kr.
  • Græsslåning 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Baghøjtalere til madkassen
  • #1   11. jun 2007 der er stor forskel, men du ka evt købe dig et sæt jbl højtalere, dem går du ikke galt i byen med, du ka evt kigge her
    www.carsound.dk

• #2   11. jun 2007 så forresten lige du var fra haderslev, over grænsen og afsted det går ned til mediamarkt eller osse ka du kører hen til soundbox som ligger ved scandinavian park

• #3   11. jun 2007 Jamen så er det nok det jeg gør, kør en tur til tyskland. tak for svaret

• #4   11. jun 2007 Tag en tur til Vojens, find db-snedkeren så er du godt kørende smiley
    Flink fyr som gerne hjælper med installation og indstilling...

www.db-snedkeren.dk

• #5   11. jun 2007 Med fare for at blive skudt af en Car-fi nørd smiley

En bils kabine er ikke noget akustisk godt miljø! Derfor ville jeg aldrig drømme om at investere mange basseører i sådan et anlæg.

Efter min opfattelse er du inde på noget af det rigtige - det skal spille nogenlunde rent. Så lige en ting til - hvis du nogensinde hører tale på din radio i bilen, så lad være med at købe enheder med dominerende bas! Du skal simpethen spille helvedes højt for så at høre, hvad der bliver sagt.

Endelig, hvis du ikke køber noget hundedyrt, er din chance for at komme ud til en rippet bil noget mindre smiley

• #6   11. jun 2007 De højtalere jeg har i er thansen højtaler X-zound, og jeg synes ikke de er decideret dårlige, jeg fik bare at vide at jeg vil få meget beder diskant ved at købe mærkehøjtalere. Jeg bruger dem til blandet musik og tale. Foran har jeg 2 sony i dørene som egentligt har siddet i bilen siden 94, de spiller ok. Bas jo fint nok, men hvis jeg kan få mere rent tale med dyr højtaler så ta' jeg gerne springet...

• #7   11. jun 2007 Rune: Jeg er for nærig til at få dem monteret, jeg har som sagt ingen sub eller forstærker, det skal bare spille

Kommentér på:
Baghøjtalere til madkassen

Annonce