{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
742 visninger | Oprettet:

Kender i det? {{forumTopicSubject}}

når man er på vej på arbejde om morgenen på sin mc. det er super vejr og man ligger og køre bag ved en bil, alt er dejligt og solen skinner og fuglene synger, så man slår visiret op for lige at få luft..... da kvinde mennesket i bilen foran beslutter sig for at tømme det meste af sin sprinkler beholder ud over sin forrude, hvilket også var okay, hvis det ikke bare lige var for at hun åbenbart har valgt at lege mekaniker så hendes sprinkler dysser peger alt for højt... hvilket resultere i at det ikke er hende der får vasket forruden, men MIG der får det meste af 35 litter sprinkler væske i ansigtet. og pludslig er man sgu ikke i så godt humør længere, men tænker HALOOOO jeg ligger lige og køre her bagved dig, så tænk dig lige om ARGHHHHH !!!!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kender i det?
  • Kaj 9210 M
    Kaj 9210 M Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 20 Svar: 63
    #1   13. jun 2007 Kvinder smiley

  • #2   13. jun 2007 det ku jo være at hun ville have dig til at holde afstand *GG* Har selv brugt tricket en enkelt gang hvor en MC var kommet aaaaaalt for tæt på min bagende...



  • #3   13. jun 2007 Sprinklerdyserne behøver jo nødvendigvis ikke være stillet forkert, man skal bare køre hurtigt nok, så ryger det altid henover bilen smiley

  • #4   13. jun 2007 Ja man kan sige at der er ikke mange bilister der orientere sig før de fortager sig noget... og det med sprinteren har vi nok alle prøvet - fuck det er surt... For få dage siden havde jeg nær fået resterne af en cigaret på fronten af min cykel... lige netop fordi man bare smider skoddet ud af vinduet når man er færdig med at ryge - sådan noget svineri...
    Der er ikke noget at sige til at Danmark er så "beskidt" - alle burde rydde op efter sig selv - og vente med at smide diverse affald ud til man er hjemme eller hvor man nu holder og der er en affaldsspand...


  • #5   13. jun 2007 det skal lige siges at vi kørte i by zone og i morgen trafik, tror det er de færeste der ovrholder deres 25 meters afstand, og jeg vil nu mene at jeg ikke lå for tæt på, jeg tror bare ikke at hun havde opdaget at jeg kørte bag ved hende.

  • #6   13. jun 2007 Det smager så dejligt...

    Har prøvet det flere gange..

    Jeg har instrueret kæresten i IKKE at bruge sprinkleren, hvis der ligger en mc bagved...

    _________
    Jakob


  • #7   13. jun 2007 jeg forstår bare ikke de mennesker der skal bruget hele dunken med sprinkler væske i stedet for bare at bruge en lille smule.

  • #8   13. jun 2007 Jeg tager det med dybeste sindsro.

    Jeg har selv valgt, at sidde på en MC!

    Så er jeg udendørs og udsat for diverse "natturfænomener" som sprinklervæske, skodder, chokoladepapir, stenslag og hundelort, fluer, gråspurve. Jeg bliver sur over udkastet affald, men det bliver jeg også, når fodgængere ikke kan ramme skraldespanden.

    Skulle jeg hidse mig op over hver eneste ting, ville jeg nok hurtigt sprænge en sikring.

    Helt ærligt: ser meget hellere at bilisterne holder øje med, hvor de kører, end at de nødvedigvis skal sidde og stirre i et spejl for at beslutte om de nu generer nogen med sprinkleren!


Kommentér på:
Kender i det?

Annonce