Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Han kørte en tur til kalø mc træf
  • #1   24. sep 2018

profilbillede
  • #2   24. sep 2018 MarckotzHD - en ung gamer helt der fik MC kørekort for et par mdr siden ifølge mine sønner på 10 og 12...

Sikke dog en god kørestil, trecifrede hastigheder i mørke i byzone, kørsel uden lygter på landet og diverse wheelies undervejs.

Her kan en gammel MCist godt nok ikke være med... kan man også bare starte forfra i spillet ligesom counterstrike når man kører sig selv eller et barn ihjel?

• #3   24. sep 2018 sjovt at kameraet mister fokus på speedometeret visse steder, man kan heldigvis tælle sekunder mellem 100m pælene smiley

• #4   24. sep 2018 Tak for anmeldelserne. Så er jeg fri for at se det.... smiley

• #5   24. sep 2018 En type hvor selv A2 kørekort er for meget tillid at give

• #6   24. sep 2018 #2 hvor ser du div wheelies på turen?

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.716
    #7   24. sep 2018 Hold kæft en squid...

• #8   24. sep 2018 Kørdel uden lygter, På Landet af alle steder smiley

Og diverse wheelies undervejs smiley smiley smiley

Har sjældent set så artig en bandit...

Han kører decideret rundt for at blive stoppet, så han ka få lidt content?? smiley

Hvor gærdet er lavest..
    Nuvel. Jeg subscribede hvis nu der sku ske noget seværdigt som han vil uploade.
    Shit happens. Også for snefnug smiley

• #9   24. sep 2018 "min kan alligevel følge med til 150 km/t også den for langsom"

En 100ccm og en, hva sagde du ? 321 ccm!? stop stop stop ??????????.....

• #10   24. sep 2018 @6 - tror måske jeg tog munden for fuld mht wheelies, han rykker bare frem og tilbage i sædet så det ser ud som om han løfter forhjulet. Måske pampers bleen strammer?

• #11   25. sep 2018 Slukkede videoen da han sagde "Kalsø"

• #12   25. sep 2018 Jeppe - trådstarter, hvem er du egentlig og har du en MC? Du har to indlæg, dette her og en reklame for den nye tv serie Mayans MC.....du virker lidt som en troll?

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.409
    #13   25. sep 2018 For dumt at larme og provokere mennesker i en by, der kan man godt køre pænt.
    og så ellers køre frisk hvor man ikke generer nogen.

• #14   25. sep 2018 Nu kører jeg lige og laver noget unødvendigt larm...
    ... og jeg håber jeg bliver stoppet.....

- Lyder ikke som om tyngden af studenterhuen, trykker dine fødder flade...

• #15   25. sep 2018 Jeg så lige videoen færdig i dag, da jeg skulle lige se om du kom med flere gode overbevisninger ;).

men din udtale omkring din kørsel i starten af videon, går da slet ikke i et med din kørsel sidst i videoen. igennem Randers centrum.

at du så kritiserer en Kia, når du selv køre på en 321 ccm motorcykel .... skal man måske overveje sine kampe, men som du siger "det ikke hvad man kører, men at man kører" ..

Men din video giver intet mening og du gør stik modsat af hvad du snakker om????

• #16   25. sep 2018 Slap nu af, han hygger sig bare.

• #17   26. sep 2018 Total squid det der hahaha smiley
    Stakkels R3 bliver bare tæsket for hårdt!!
    Bliver sikkert solgt når han kan få stort kørekort "super god stand, næsten som ny"
    hahah

Kommentér på:
Han kørte en tur til kalø mc træf

Annonce