739 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

så er det nu så er det nu

Alle jer der kører uden hjelm og anden beskyttelse. Jeg har lige set en fyr blive smadret af en bil. hvis i vil køre uden beskyttelse som ham , så tænk lige en ekstra gang på dem der finder jer i grøften. jeg skal fra nu af lære at leve med at have set et menneske revet fra hinanden smurt ind i blod overalt. Og nej jeg tog ikke billeder. Hvis nogen kører i den mundering så er de fandme nogen røvhuller over for deres medtraffikanter. Lad det her være en lærestreg.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne plantesten ud til fortorv. 2.200 kr.
  • Sætte basic gardinstang op fra IKEA og sætte en lampe op på børneværelse 1.000 kr.
  • Spejlophængning 700 kr.
  • Reparation udskiftning af hoveddørs lås, da den binder 1.280 kr.
  • Skift af karburator og service på havetraktor uden klippebord 1.650 kr.
  • Hækkeklipning 1.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  så er det nu
  • #1   14. jun 2007 Det lyder ikke rart :| Er det lige sket nu her, og hvordan er hans tilstand?

• #2   14. jun 2007 Ok. Hvem mener du er offeret her. Dig eller ham?

• #3   14. jun 2007 Ja for et par timer siden. Jeg ved ikke hvordan han har det. Sådan noget får man jo åbenbart ikke at vide. jeg synes bare at dem der synes det er smart at køre uden hjelm og div. burde tænke sig om. om ikke andet så for vores andres skyld.

• #4   14. jun 2007 har altid alt beskyttelse på, selv i de varme 30+ grader dage! amen.

• #5   14. jun 2007 Kim:
    ros til dig. selvfølgelig kan man også komme til skade med det rigtige tøj på,men det her syn kunne sagtens have været undgået.

• #6   14. jun 2007 Jamen de mennesker vil jo hellere dø end at blive invalide...
    Hvis jeg ikke havde hjelm på da jeg røg i jorden, var jeg nok blevet en grønsag istedet for at kunne rejse mig op...

• #7   14. jun 2007 En ullykke behøver ikke være din egen skyld. Enhver kan komme til at køre ud foran. Men hvem skal samle dig op... Det er der vist nogen der burde tænke over herinde...

• #8   14. jun 2007 Syntes lige dem der endnu ikke har set denne side, skulle scrolle helt ned i bunden og tage et kig.
    (link fjernet)

• #9   14. jun 2007 Jeg ved godt det er en mærkelig overskrift men hvodan fanger man ellers opmærksomhed. Jeg synes virkelig det er et emne at tage op til overvejelse,

• #10   14. jun 2007 tak anders jeg tror du forstår. Det er sgu ikke noget kønt syn

• #11   14. jun 2007 Puha.. Grim oplevelse, Tommy! smiley

Men altså.. Jeg har efterhånden givet udtryk for hvad jeg mener omrking det område, og jeg gider bare ikke længere høre på, at jeg virker åh så forarget og hvad ved jeg.. Jeg siger bare min mening, og jeg forsøger ikke at overtale folk til noget! Det er deres ejen sag om de vil have et par blå mærker eller en flænset krop, hvis uheldet skulle være ude.. Og som vi ser, er det jo desværre det MEGET ofte! Har selv været der, og tør slet ik tænke på, hvad der ville være sket, hvis jeg ikke havde haft hjelm på.. Eller jo, det er sgu meget simpelt.. Så havde jeg ikke været i stand til at skrive her, og højst sandsynligt ligget under jorden nu!

• #12   14. jun 2007 Godt simon. Så lad os da alle stå sammen om en fornuftig kultur indenfor mc. Vi kan hilse så kan vi også hjælpe hinanden med at tage os af de svage elementer.

• #13   14. jun 2007 Hej Tommy.
    Jeg er sådan set fuldt ud enig med dig og fatter simpelthen heller ikke de tåber der synes det er så fedt at køre i shorts og t-shirt og uden hjelm...
    At det er et værre svineri og et orgie af blod, som - hvis man ikke lige arbejder med den slags til dagligt - er en meget skræmmende og rædselsfuld oplevelse er der absolut ingen tvivl om heller, men skide godt gået at du rent faktisk handlede!
    Nå, men det jeg egentligt havde i tankerne var.. se lige at blive tjecket for HIV og Hepartitis A og B hos din læge allerede i morgen og undersøg også der, hvordan det forholder sig med evt at få en hepartit-vaccine, eller om du selv skal betale den(hvis du ikke allerede har sådan én). Jeg går nemlig ikke udfra at du havde plastichandsker på og som fagperson på dette område vil jeg svært anbefale dig at blive undersøgt, noget jeg selv ville gøre med det samme.

• #14   14. jun 2007 Fandt engang en trunte der var kørt galt.. Jeg kunne se hendes kranie og noget af øjet... Og hun kørte på en alm. trædecykel.. Der var aldrig gået så galt hvis hun havde haft hjelm på..
    Køre selv altid med tøj...

• #15   14. jun 2007 Kører altid med hjelm, jakke og handsker... og bukser på længere ture.... men da jeg var inde på den side med alle de ulykkes billeder må jeg indrømme at jeg liiiiige er begyndt at overveje nærmere om man skulle hoppe i bukserne... Det er godt nok nogle skræmmende billeder, og man kan ligefrem føle smerten bare ved at se på nogle af billederne...

• #17   14. jun 2007 øv træls oplevelse... jeg kører altid selv med hjelm, jakke og handsker... må indrømme at jeg af og til smutter den korte vej til arbejde uden kørebukser... men det er for dumt - jeg ved det... vil prøve at tænke mere over det...

• #19   14. jun 2007 Fy for fanden nogle billeder!. Er i gang med at tage kortet, og efter at have set de billeder synes jeg pludselig ikke at ca. 5-6000 på udstyr virker særlig meget.

• #20   14. jun 2007 Corsten O: Helt individualister er vi skam ikke. Vi accepterer jo at vi har en ting til fælles, som vi ikke har med billisterne. Det er derfor vi hilser på hinanden.

• #21   14. jun 2007 Hvis jeg havde klaustrofobi eller var blind på det ene øje så jeg ikke kunne køre med hjelm så kørte jeg ikke. Men heldigvis er det en risiko man selv vælger.

Jeg spiller heller ikke længere min yndlingssport pga. en skade i skulderen - nogle gange må man bare tage et hårdt valg...

• #22   14. jun 2007 Ander S. Det var da godt nok en nasty side du har fundet frem der. Der røg appetiten. De nederste billeder hvor førerne ligger parteret og spredt rundt om på vejbanen er lige i overkanten af hvad man har lyst til at se en torsdag morgen. Men fedt at få fokus på det.

• #23   14. jun 2007 ja det er for meget... tror ikke sådan lige den "oplevelse" er noget du slipper af med forløbigt... håber han er okay...

• #24   14. jun 2007 Føj.... nogle klamme billeder.... det giver lidt stof til eftertanke..... pas nu på jer selv og sørg for at få tøjet på!

• #25   14. jun 2007 Tommy J... Ja det har ikke været en behagelig oplevelse og jeg vil da håbe du kan komme videre... for med sådanne billeder i baggrunden er livet jo ikke så let endda. Jeg selv kører ALTID med alt udstyret - også på de varmeste dage.. og mange mener det er tosset men fremover vil jeg vise dem linket fra Anders R... så kan de se at det nok ikke er mig der er tosset - men så mange andre....
    Rigtig god bedring til dig Tommy... og så håber jeg da vi ses derude en dag....

Kommentér på:
så er det nu

Annonce