{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mc uden afgift, købes hvor?
  • #1   14. jun 2007 Hvorfor uden afgift? Men tror man kan gøre det hos de fleste forhandlere..?

• #2   14. jun 2007 Anders[3600] J
    Ingen grund til at smide en masse penge i afgift når jeg ikke kan den forsikret endnu, vil derfor købe den uden afgift, og bygge den om i vinteren, og så vente med at betale afgiften til forsikrigen synes det er fornuftig jeg skal have sådan en

• jakob s
    jakob s Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #3   14. jun 2007 bliver afgiften ikke bare støere jo bedre stand cyklen er i. eller ha jeg misforstået noget?

• #4   14. jun 2007 jakob S
    Nej man får den vuderet når dne er standard, så betaler man kun afgift af det

• jakob s
    jakob s Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 16
    #5   14. jun 2007 okay., så hvis du først fik den vuderet efter, så vil den stige??hvor lang tid gælder sådan en vudering, den må da udløbe på et tidspunkt

• #6   14. jun 2007 du skriver du er 21, så det vil nok vare et stykke tid inden forsikringen synes det er fornuftigt, men da ingen fordel, hvis du skal fremvise den ved syn til told syn og den så er mega ombygget og i bling bling stand!!
    det kan lyde dyrt!

• #7   14. jun 2007 jakob S:
    Er lidt i tvivl når det er en mc der købes i dk...så brude den egentlig ikke blive vurderet, men køber man skadet bil i dk, får man den vurderet med skaderne, og derved betaler afgiften ud fra det

• #8   14. jun 2007 B-2 (kbh)
    Derfor den skal vurderes når/som standard....yep er 21, men køber jeg nu hus så er forsikringen nemmere at snakke med

• #9   14. jun 2007 Mener også den skal vurderes op til der skal betales afgift :o/

• #10   14. jun 2007 jammen det er da også rigtigt....

• #11   14. jun 2007 Når du bare har den stående optjener du jo ikke ancinitet, og heller ikke erfaring nok til at styre en 170 hestes maskine.
    Væn dig lige til det at køre mc først.

• #12   14. jun 2007 Anders[3600] J:
    På biler kan man gøre det med at få den vurderet, og så lave den i stand over et stykke tid...så vil afgiften stadig være den med skaderne...

Må nok hellere ringe og høre gribbene (Told og Skat) om det

• #13   14. jun 2007 Jesper [Lyngby] P
    Ja det er så rigtigt nok..

Også mest for at bygge sådan en om....kan nok "nøjes" med min 600 indtil videre

• #14   14. jun 2007 Når der er tale om et spritnyt køretøj, så skal der betales afgift efter en fast tarif told har liggende. der er vist kommet en ny regel, at det er fakturabeløbet man betaler efter. Eller hvis køretøjet har kørt under ca. 2800 km i et andet land. Altså import. I begge tilfælde er der ikke noget der hedder vurdering. Vurdering var noget man kunne ønske indtil april sidste år eller hvis man ikke er tilfreds med sin sag og vil anke den. Tror ikke der er mange forhandlere i Dk der vil sælge uden afgift, men forhør dig. Den billigste måde vil nok være at købe et køretøj i udlandet, der har kørt under føromtalte 2800 km og så betale afgift efter fakturabeløbet.

• #15   14. jun 2007 Pjat & snik-snak - såd'n en superlækker F4i'er som den du har købt dig, er der s'gu da masser af vækstpotentiale i til de første mange år. Og hvis du begynder at kede dig, så tag på bane med den. Så finder du ud af hvormeget såd'n en fætter egentlig kan...

• #16   14. jun 2007 Marius I
    Okay...mange tak

Kleen™:
    Ja det er da rigtig, men mer vil have mere...desuden, kunne jeg super godt tænke mig at splitte sådan en 1000RR af og bygge kåben om til kulfiber, og et par andre små ting

• #17   15. jun 2007 Heheh
    - ja mér vil ha´mér - den kender jeg kun alt for godt...;-)

Jeg har også en idé om at bygge mit 'blad om til voldond streetfighter. Men foreløbig er jeg godt igang at "splitte den ad"..;-D

• #18   15. jun 2007 Kleen™
    Må da ellers sige du forstår at smide den ned i svingene...respekt...

Er nemlig sådan jeg kender en der styler biler og han kan lave alt i kulfiber, så ville jo være nice med costum made kåbe i kulfiber

• #19   15. jun 2007 Tak skal du ha', men moderne MC'er er altså en hel del mere kompetente end de fleste af os piloter er - mig selv inkluderet!
    Jeg vil tippe at du kan komme mindst lige så hurtigt rundt på din F4i. (Billederne er taget fra anden gang jeg var på bane, så det er altså ikke fordi det er særligt svært...)

yeps - 'fiber er lækkert (og tilmed sundt iflg. ernæringseksperterne..;-), men det er også noget pebret at rykke i stykker.

• #20   15. jun 2007 Kleen™
    Før jeg smider den ned sådan skal jeg vist lige have kørt nogle år først...hehe

Ja carbon er ikke det billigste, men når man kender nogen der laver det så hjælper det jo på prisen:)

• #21   15. jun 2007 Pjat med dig - det bare på ryggen af dyret og tju-hej det går...

I mellemtiden kan du få din ven til at øve sig på at lave en kåbe til mit fejeblad. Den er nemlig ved at være lidt småridset på siderne..:-P

• #22   15. jun 2007 Kleen™ :
    Hehe...han siger han nemt kan gøre det, han skal bare have original kåben til at støbe efter...han har bland andet lavet det her:
    (link fjernet)

Instrumentbordet tog 200 timer at lave:
    http://www.bilgalleri.dk/uploads_large_wm/604992.jpg?20-02-2007

(link fjernet)

• #23   15. jun 2007 Damn' - han ser ud til at være røvdygtig din kammi!

- men hvad koster et kåbesæt, bare sår'n i runde tal?

• #24   15. jun 2007 Kleen™ :
    Har slet ingen anelse om hvad han skal have for at lave det, han har nemlig ikke prøvet at lave til mc'er før, men kan da prøve og høre ham....ja han er skam også meget dygtig, han går også utroligt meget op i det...nu er han som sådan ikke en ven, men en slags kollega

• #25   15. jun 2007 hvad laver du?
    jeg mener der skal jo lidt mønt til, hvis du først skal have hus for at få rabat på forsikringen?
    og der skal vel også forsikring på huset??
    bare af ren nysgerrighed smiley

Kommentér på:
Mc uden afgift, købes hvor?

Annonce