{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

Bane kørsel pris {{forumTopicSubject}}

Hej

Går med tanken om at begynde at køre på bane, kunne jo være super sjovt, men også lærerigt, nogle der ved hvad sådan noget koster på amatør basic, vil ikke bruge min gade mc til det, så skal ud og have en anden brugt maskine, er er jeg også i tvivl om hvad jeg skal vælge?...overvejer, noget cbr 600, cbr1000, gsxr 600. 750 eller 1000


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bane kørsel pris
  • #1   20. jun 2007 - hmmm, var det noget med en CBR1KRR til 50-55K...?

  • #2   20. jun 2007 Kleen™ :
    Årgang, km stand, og alt det der?


  • #4   20. jun 2007 regner dog med at købe mc'en i tyskland, evt en med mindre smadret kåbe, og så selv fikse kåben

  • #5   20. jun 2007 Kleen™ :
    Det er fristede, men synes det ville være en skam med sådan en fin maskine, kommer jo rimeligt sikkert ned og kysse asfalten et par gange


  • #6   20. jun 2007 Det kan bare ikke svare sig længere - det løber op i præcis det samme beløb inden du har den hjemme. Jeg har undersøgt selvsamme...

    Men hvad er din beløbsramme?


  • #7   20. jun 2007 Kleen™
    Det har jeg ikke helt overvejet, vil først lige vide hvad det hele koster, så er det noget nemmere at se på hvad man skal sætte til side, men har nok ikke regnet med at skulle smide mere end 50 for en mc


  • #8   20. jun 2007 ...jeg fik bare en idé, men den kan vi ta' via PM på et andet tidspunkt...

  • #9   20. jun 2007 Kleen™ :
    Okay?....bliver nok også først næste år jeg har råd til det, men altid rart at være forberedt, især hvis der skulle komme et godt tilbud


  • #10   21. jun 2007 Kim K:

    En god trackday maskine koster mellem 20 og 30K.

    Dertil kommer udgifter til 20L benzindunke, lille lager af sliddele, et værktøjssæt, standere til at hejse mc op på. en kassevogn, eller en trailer, nogle ramper til at køre mc op ned på..

    Det løber hurtigt op i ekstra 6-8K

    Gå hellere efter en std. maskine, end en godt brugt ræser.

    Undervogn på en std. er rigeligt for en TD newbee, og en godt brugt ræser med alt poppen på, kan blive dyr at holde kørende.

    Mit råd vil være at vælge en maskine magen til din gademaskine, på den måde vil du få det optimale ud af din erfaring lært på TD,

    TD koster fra 1000kr/dag i tilmelding, dertil kommer transport og benzin/bremser og dæk.

    Nu var fruen og jeg på padborg for et par uger siden, på REN amatør/hygge niveau.. FACIT pr mc:

    Tilmelding: 1000
    Benzin: 35l = 350kr
    Dæk: et sæt dæk holder i starten længe, så regn 4TD =500kr/gang.
    Bremser: igen regn med 4 gange på et sæt= 250kr.

    Så en dag i padborg (uden transprt) koster cirka 2200Kr/mc..

    Vil du til at rejse til udlandet og opleve de store baner, så stiger priserne lidt, ikke mindst til transport.(med mindre man kender nogen man kan køre med)

    Har du flere spørgsmål så PM mig. kan også være jeg kan hjælpe dig til at komme med ud og prøve på lidt lånt/lejet grej i første omgang..

    -
    Morten


  • #11   21. jun 2007 Er lige kommet hjem fra Polen.

    Banedage 2600 dkk
    Transport 1100 dkk i Diesel
    Færge 1320 dkk
    Dæk 1 sæt 2300 dkk
    mad/drikke 600 dkk
    Styrtdele 0 dkk
    Benzin 600

    3 Dage for 8520 dkk

    Billigt for 3 dage med fart.



    GØR DET!!!!



Kommentér på:
Bane kørsel pris

Annonce