{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
644 visninger | Oprettet:

ulykke-video/side.. {{forumTopicSubject}}

Godaften i stuerne smiley

Jeg søger efter en film, med mc ulykker, den har været postet herinde før, den er ret barsk, men har nu haft en rimelig god virkning på mig, synes jeg tænker noget mere over min påklædning feks..
søger ligeledes en side, mente ellers den hed ridetodie, men kan ikk finde den under det navn, det var en side med en masse ulykker i billeder og tekst, også nogle temmelig grumme nogen imellem.
Håber der er nogen der har bedre hukommelse end mig..
Takker..

mvh kylle

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ulykke-video/side..
  • #1   27. jul 2007 så keder man sig en fredag aften.. , hvis man sidder og leder efter mc ulykker. damn

• #2   27. jul 2007 anders: præcis, mange tak..

Harley: Tja.. kan man da godt kalde det.. synes nu bare den har en ok præventiv virkning, sad og talte om det i klubben, så ville gerne lige finde den..

• #4   27. jul 2007 nemlig, tak camilla.. havde bar søgt med to i stedet for 2.. men er nu fundet..
    mangler stadig den "film", hvor en masse billeder er klippet sammen, og med en rigtig fed sang som baggrundsmusik.. kan specielt huske en stor gravsten skåret ud som en mc fra den..
    mvh

• #5   27. jul 2007 www.ride2die.com

• #7   29. jul 2007 Rene J:
    Jeg skal ikke bruge de film til at fremkalde min fornuft, den virker skam fint uden..
    Som skrevet tidligere, så sad vi i klubben og talte om det, og derfor ville jeg gerne finde den, da der var andre der gerne ville se den.

At filmen ikke gør indtryk på dig, er jo ikke ensbetydende med, at den ikke gør på andre...

Til dit spørgsmål om hvorfor jeg går så meget op i hvor mange der bliver dræbt.. tja, er nu heller ikke lige noget jeg går og holder tal på, men rører mig da hver gang det sker, synes da det er forfærdeligt for de efterladte, uanset om det er selvforskyldt eller ej, ved skam godt der hører en risiko med for et det kan gå galt, ved at køre mc..
    Mvh Kylle

Kommentér på:
ulykke-video/side..

Annonce