922 visninger
|
Oprettet:
det er ret svært {{forumTopicSubject}}
her er lidt tidsfordriv men det er sværre end det virker men ret sjovt alligevel...
(link fjernet)
maj 2006
Følger: 24 Følgere: 20 MC-er: 3 Emner: 59 Svar: 462
okt 2005
Følger: 123 Følgere: 127 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 1.072
aug 2005
Følger: 54 Følgere: 40 MC-er: 5 Emner: 63 Svar: 569
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 1.348
jan 2007
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 265
kæft mand jeg sked en snemand!
jun 2007
Følger: 23 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 142 Svar: 2.817
Det er en fed fed måde, at få nyt liv i en ellers gammel joke.
GOD GAS
Jakob
okt 2005
Følger: 23 Følgere: 22 Emner: 52 Svar: 977
maj 2007
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 8 Emner: 16 Svar: 52
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
..jeg er ellers ikke så nem at chokere
dec 2005
Følger: 31 Følgere: 31 MC-er: 4 Emner: 81 Svar: 1.839
vil gerne gennemføre, og se hvad der er i alle bliver så bange for... ^^
det er ret svært