783 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Tunesien - Holder det?? Tunesien - Holder det??

Hey...

Vores planlagte mc-ferie til Norge gik igår i vasken pga af aflyste færger, stormvejr og lavtryk så nu påtænker vi kraftigt at forlade denne del af jordkloden (i en uges tid) og finde et mere solbeskindet sted...

Vi har, igennem Spies købt en nogenlunde billig rejse til Tunesien (Hammamet) selvom ingen af os kender en fløjtende fis til stedet...

Er der nogen der har været i området og kan sige sige noget om landet? Her tænker jeg på lokalbefolkning/prisniveu/mad/nyttige råd mm.

/Jan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tunesien - Holder det??
  • #1   29. jul 2007 Jeg ved at mine forældre har været der og har været super-glade for det, men da det er et forholdsvis fattigt land, er der mange krejlere, tiggere og selv politiet kan presse penge af dig, på forskellig vis.. Men det kommer an på området du opholder dig i, tror jeg..
    Men de var meget glade for deres ferie!

• #3   29. jul 2007 Tag til Egypten i stedet for - meget bedre...

Det med at politi presser dig og tiggere - er langt ude på landet...

Min søn og hans kæreste har lige været dernede...via en tysk rejseselskab fra Hamburg. Generelt er det et dejligt sted men mindre gæstfrie end f.eks Egypten... maden var ikke noget at råbe hurra for (hotellets mad)...

• #4   29. jul 2007 jeg var der nede sidste år og det var varmt smiley altså det er et hyggeligt land ikke noget vildt men dejligt jeg kunne sku godt tænke mig og komme der ned igen.. go go go..

ps. vandet er SUPER LÆKKERT smiley

• #5   29. jul 2007 Jeg kendte en som blev tilbudt 2-3 stk. kameler i bytte for hans' mor i Tunesien. Det ærgede han sig over at hans' far ikke gik med til.

Kommentér på:
Tunesien - Holder det??

Annonce