{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjelmhue
  • #1   16. maj 2019 jeg bruger bare en ganske almindelig hjelmhue, hvad er problemet ?
    mvh


  • Mikael L
    Mikael L Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 17
    #2   16. maj 2019 Jeg bruger briller og når jeg har hjelmhue på, så er det en ganske almindelige af silke - den er tyndere end den af bomuld, så min hjelm passer bedre.

  • ken H
    ken H Tilmeldt:
    jan 2018

    Følger: 13 Emner: 4 Svar: 75
    #4   16. maj 2019 Kører med briller, tynd hjelmhue of flip-up hjelm.Virker fint.

  • Vagn J
    Vagn J Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #5   16. maj 2019 Åbningen i hjelmhuen er for lille til man kan få brillerne ordentligt på.
    Kører pt med flip op hjelm men vil have en alm fast hjelm.


  • #6   16. maj 2019 Hvis ikke du ryger cerutter, er en Rukka WS Hood rigtig fin smiley

  • #7   16. maj 2019 Bruger en meget tynd halsedisse og propper i ørerne, det kan virke for dig.

  • ken H
    ken H Tilmeldt:
    jan 2018

    Følger: 13 Emner: 4 Svar: 75
    #8   17. maj 2019 Jeg synes det er ret nemt!!
    Først hjelmhue på.
    Så briller på.
    Til sidst hjelm, med flip-up i open position!!


  • Mikael L
    Mikael L Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 17
    #9   18. maj 2019 Jeg tror blot du skal øve dig på at få placeret brillerne korrekt. Jeg indrømmer gerne, at det er besværligt at få hue og briller til at sidde korrekt. Jeg kører med en lukket hjelm (X-lite 702), der sidder meget stramt, men det kan lade sig gøre.
    Hvis det er for besværligt med huen, så prøv evt. at lukke bunden af hjelmen med en halsedisse. Jeg har selv en strikket version, der faktisk lukker rigtigt godt.


Kommentér på:
Hjelmhue

Annonce