{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.083 visninger | Oprettet:

lige en røvfuld vitser {{forumTopicSubject}}

En blondine, brunette og en rødhåret der var ude at går en tur. Pludselig kommer de forbi en frugthandler, hvor brunetten stjæler en frugt, en betjent ser dem og løber efter dem. Pigerne ender så i en blindgyde hvor der står tre kartoffel
sække, de hopper så ned i en hver.
Betjenten har ikke set dem hoppe ned i sækkene, men går alligvel der hen, hvorefter han prikker til sækkene. Da har prikker til brunettens sæk siger hun: Miaav.
Han prikker så til den rødehårets sæk og hun siger: Vov.
Så går han hen til blondinens sæk og prikker til den, hvorefter hun siger: Kartoffel Kartoffel...

---

En blondine mistænker sin kæreste for at være hende utro og
går derfor ud og køber en pistol.
Hun tager hjem til ham og som frygtet, da hun åbner døren,
ser hun ham i armene på en brunette.
Hun bliver ekstremt sur og åbner sin taske og tager pistolen op.
Hun sigter på ham og skal lige til at skyde, da hun
pludselig bliver overvældet af sorg.
I stedet tager hun pistolen og sætter den mod hendes eget
hoved og klar til at trykke på aftrækkerne.
Hendes kæreste råber: "Nej skat, du må ikke gøre det...."
Blondinen (Med gråd i stemmen): "Bare rolig dig tager jeg bagefter..."

---

En blondine som er sekretær, sidder ved skrivebordet og græder, da hendes chef kommer ud og spørger, hvad der er sket. -"Jeg har lige fået en telefonbesked om min moders dødsfald" En time senere kommer chefen ud igen, og da sidder Blondinen og græder igen. -"Hvad nu?" spøger chefen. -" Jeg har lige talt med min søster, og tænk dig, hendes mor er også lige død."

---

Blondinen skriver til sin søn:
Jeg skriver disse få linjer til dig, så du ved, jeg skriver til dig. Hvis du har modtaget dette brev, betyder det at du har modtaget det. Hvis ikke, så giv mig besked, så sender jeg det igen.

Jeg skriver langsomt, for jeg ved godt du ikke kan læse hurtigt.

For kort tid siden, har far læst i avisen, at de fleste ulykker sker en kilometer væk fra hjemmet, derfor er vi flyttet lidt længere væk. Vi bor i et fedt hus. Vi har en vaskemaskine, men jeg er ikke sikker på at den virker. I går, da jeg smed vasketøjet i den, hev jeg i snoren, og tøjet forsvandt et eller andet sted hen.

Vejret kunne have været værre. I sidste uge regnede det kun to gange. Første gang i tre dage, og anden gang i fire.

Angående den jakke du ville have, så sagde onkel Peter, at hvis jeg sender den til dig med knapperne, vil det blive for dyrt, fordi knapperne er for tunge. Derfor har jeg revet dem af, og puttet dem i jakkelommen.

Far har fået arbejde. Han er stolt som en påfugl, for han har cirka femhundrede personer under sig. Hans job består i at slå græs på kirkegården.

Din søster Julie, der er blevet gift, har endeligt født et barn. Vi kender ikke kønnet endnu, så jeg kan ikke fortælle dig om du er blevet onkel, eller tante. Hvis det bliver en pige, vil din søster opkalde hende efter mig. Men jeg tror det vil kræve lidt tilvænning, at kalde sit barnebarn "mor".

Det går værre med din bror, Jan. Han lukkede bilen og glemte nøglerne indenfor. Han blev nødt til at gå hele vejen hjem, så han kunne hente et ekstra sæt nøgler, for at få os ud.

Hvis du møder Hanne, så hils på hende fra mig, hvis ikke, så lad være med at sige noget til hende.

Din mor Gitte

PS. Jeg ville lægge nogle penge ned i kuverten, men har allerede lukket den.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lige en røvfuld vitser
  • #1   7. aug 2007 hehe ikke dårligt ikke dårligt ;-D

  • #2   7. aug 2007 Lool super grineren Blondine Jokes!

  • #3   7. aug 2007 To mænd sidder i et dampbad. Mand 1: "Det er et par gevaldige fødder, du har." Mand 2: "Tja, det er nok fordi, jeg trasker så meget rundt i mark og skov.
    Jeg er nemlig Skovrider." Mand 1: "Det er også et par ordentlige næver du har." Mand 2: "Det er fordi, jeg holder hårdt fast på motorsaven, når jeg giver et nap med træfældningen.
    " Der blev helt stille i dampbadet i en stund, så lyder det: Mand 1: "Du tisser åbenbart ikke særlig meget?"

    ----


    Hørt på en kvindekonference:
    Delegeret fra England:
    - For et stykke tid siden sagde jeg til min mand, at jeg ikke gad lave hans mad mere. Den første dag så jeg ikke noget. Heller ikke den anden dag.
    Men den tredje så jeg ham i køkkenet, og siden har han lavet maden hjemme hos os.
    Delegeret fra USA:
    - For et stykke tid siden sagde jeg til min mand, at jeg ikke gad gøre rent efter ham længere. Den første dag så jeg ingenting. Heller ikke den anden. Men den tredje dag så jeg ham støvsuge og vaske gulv.
    Delegeret fra Danmark:
    - For et stykke tid siden sagde jeg til min mand, at jeg ikke gad hente øl til ham mere. Den første dag så jeg ikke noget. Heller ikke den anden dag.
    Men den tredje dag havde hævelsen fortaget sig så meget, at jeg kunne se en lille smule med det ene øje.

    ----


    To politimænd står på et hjørne med deres politihund.
    Pludselig kommer en lille dreng løbende og løfter op i hundens hale, kigger den i enden og løber væk igen.
    Betjentene undrer sig, men gør ikke noget videre ved det.
    15 minutter efter kommer drengen igen løbende og løfter op i hundens hale, hvorefter han løber igen. De to betjente beslutter sig for at hive fat i drengen næste gang han kommer forbi.
    Da drengen kommer igen efter et kvarter tager den ene betjent fat i drengen og spørger:
    ”Hvad fa’en har du gang i?”
    ”Min far sagde at jeg skulle løbe op på hjørnet og se om hunden med de to røvhuller stadig stod her.”

    ----



    En mand søger uopfordret stilling som sælger i et stormagasin.
    Personalechefen mener ikke, at der er nogen ledig stilling, men da manden insisterer på at være verdens bedste sælger, får han lov til at starte på prøve i sportsafdelingen.
    Lidt op ad dagen vil personalechefen gå ned i sportsafdelingen og se, hvordan det går med den nye sælger.
    På afstand ser han sælgeren demonstrerer forretningen dyreste fiskestang for en kunde.
    Han gemmer sig bag en søjle, så sælgeren ikke kan se ham, og han hører sælgeren sige til kunden: "Og med denne fine fiskestang skal man jo ikke bare stå inde på molen og pjatte.
    Næh, man skal ud på havet og fange de store fisk."
    Kunden: "Jamen, jeg har ingen båd"
    Sælgeren: "Jamen, så er det jo et held, at vi netop i denne uge har tilbud på en motorsejler med en 370 hk dieselmotor til kun 899.999,- kr."
    "Det er meget godt" siger manden, "men jeg har jo ingen havneplads, og hvordan får jeg den i det hele taget ned til havnen?"
    "Intet problem" siger sælgeren, "Vi har en første klasses trailer til netop denne båd til kun 119.998,- kr." Kunden: "Men mon min Skoda kan trække den?"
    Sælgeren: "Det kommer nok til at knibe lidt, men netop i denne uge har vi et kampagnetilbud på BMW 735i, som er nedsat 2%, og for kun 19.998,- ekstra fås den med trækkrog."
    Da handlen er afsluttet og kunden lidt efter kører glad af sted i sin nye BMW med trailer og motorbåd, springer personalechefen frem og råber: "Tillykke! De er ansat! Det var dog fantastisk: En mand kommer ind for at købe en fiskestang, og De sælger ham både en bil, en båd og en trailer."
    "Forkert, forkert, forkert" siger sælgeren, "Næh, han kom ind for at købe en pakke tampax til sin kone, og så sagde jeg: Så er den weekend ødelagt. Så kan du lige så godt tage ud og fiske!"

    ----


    Mildred var en 93-år gammel kvinde, som var helt ødelagt over sin mand, Earls, nylige bortgang.

    Hun besluttede, at hun simpelthen bare ville begå selvmord og mødes med ham i døden.

    Det bedste ville være en hurtig død, så hun tog Earls gamle pistol fra hæren og besluttede at skyde sig selv i hjertet, siden det nu var ødelagt i forvejen.

    Da hun ikke ønskede at ramme ved siden af dette vitale organ og ende som en grøntsag og ligge andre til byrde, ringede hun til lægens kontor for at få oplyst den nøjagtige placering af hjertet.

    "På en kvinde," sagde doktoren, "vil hjertet være lige under venstre bryst."

    Senere den nat blev Mildred bragt på hospitalet med et skudsår i venstre knæ.


  • #4   7. aug 2007 En dag var der en mand, der kørte for stærkt, og han var så uheldig at blive stoppetaf en betjent. Mens betjenten var ved at skrive bøden, gik manden og skumlede.

    - Jeg ville gerne stille et spørgsmål, men det er af ren nysgerrighed.
    - Hvad drejer det sig om?
    - Må man godt sige "svin" til en betjent?
    - Det får du i hvert fald en stor bøde for, så det vil jeg ikke råde dig til.
    - Hmmm. Må man så godt sige "Hr. betjent" til et svin?
    - Tja, det siger loven vist ikke noget om.
    - Nå, men farvel, hr. betjent.

    ----


    En mand havde aldrig været sammen med kvinder før, så en dag besluttede hans venner at leje en luksus luder til ham.
    Senere samme aften lå han så sammen med hende, men da han var uerfaren, måtte han jo give sig til kende.
    "Nu skal du høre, jeg har aldrig været sammen med en kvinde før, så du må fortælle mig hvad jeg skal gøre".
    "Det er intet problem. Du skal bare lægge den ene hånd på mit bryst og den anden hånd hernede, så går det hele af sig selv!" svarede hun.
    Efter et par min. råbte hun "Slå mig! Slå mig!"
    "Nå", spurgte vennerne, "hvad gjorde du så?"
    "Jeg havde jo begge hænder i brug, så jeg nikkede hende en skalle!"


  • #5   7. aug 2007 *lol*

  • #6   7. aug 2007 Hvordan man undgår en fartbøde.

    En betjent standser en fyr for at køre for hurtigt.
    Betjenten: Må jeg se dit kørekort?
    Manden: Det har jeg ikke mere. Det blev frakendt, da jeg blev taget for
    femte gang, for at køre bil under indflydelse.
    Betjenten: Må jeg have lov til at se registreringspapirerne på denne bil?
    Manden: Det er ikke min bil. Jeg har stjålet den.
    Betjenten: Er bilen stjålet?
    Manden: Det stemmer. Men nu jeg tænker mig om, tror jeg nok jeg så
    registreringspapirerne i handskerummet, da jeg lagde min pistol derind.
    Betjenten: Er der en pistol i handskerummet?!?
    Manden: Ja. Jeg lagde den derind efter jeg havde skudt og dræbt kvinden som
    ejede bilen her, også lagde jeg hende i bagagerummet.
    Betjenten: Er der et lig i bagagerummet?!?
    Manden: Ja, Hr.
    Efter at have hørt dette, tilkaldte betjenten straks politichefen over
    radioen. Bilen blev hurtigt omringet af patruljevogne, og politichefen gik
    hen mod bilen for at håndtere den tilspidsede situation:
    Politichefen: Hr. må jeg få lov at se dit kørekort?
    Manden: Ja, selvfølgelig. Værsgo.
    Det var gyldigt.
    Politichefen: Hvis bil er dette?
    Manden: Det er min. Her har du registreringspapirerne.
    Mandens navn fremgik af papirerne.
    Politichefen: Vil du langsomt åbne handskerummet, så jeg kan se om der er en
    pistol derinde?
    Manden: Ja, Hr. men det er der ikke.
    Handskerummet indeholdt ingen pistol.
    Politichefen: Vil du have noget imod at åbne bilens bagagerum? Jeg er blevet
    oplyst om, at der befinder sig et lig deri.
    Manden: Intet problem.
    bagagerummet blev åbnet- intet lig.
    Politichefen: Det forstår jeg ikke helt. Betjenten der stoppede dig har
    sagt, at du fortalte ham at du ikke havde noget kørekort, at bilen var
    stjålet, at du havde en pistol i handskerummet, og at der var en død kvinde
    i bagagerummet.
    Manden: Ja, det har han sikkert!
    Og jeg vil vædde på at den løgnhals også har fortalt dig, at jeg har kørt
    for stærkt!!


  • #7   7. aug 2007 hahaha, der er nogen rigtig go'e imellem. smiley

  • #8   7. aug 2007 lige et enkle bidrag til en ellers masse godde vitser

Kommentér på:
lige en røvfuld vitser

Annonce