{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.151 visninger | Oprettet:

OT: VW Polo {{forumTopicSubject}}

Jeg har desperat brug for hjælp.

Min polo fra 1993 begyndte for noget tid siden at have problemer med at starte når den var blevet kørt varm. Hvis jeg fx er inde og tanke på vej hjem fra arbejde, kan den pludselig ikke starte igen. Hvis jeg så venter 10 min, så kan den igen. Ud over det, så er jeg begyndt at få problemer med at den pludselig begynder at hakke i det når jeg eksempelvis kører i 2. gear, derefter går den i stå, og så skal der helst gå de der 10 min til 15 min før den vil starte igen, hvad er der galt!?!
Jeg har haft den til meker 3 gange nu, 2 forskellige, de har ikke kunnet finde ud af det endnu, og det pisser mig af nu, da det er ved at blive lidt for dyrt for mig. De har bl.a. skiftet tændrør, dæksel og rotor på den og nogle forskellige vacumslanger, tændingsmodulet er også blevet skiftet, men intet hjælper! Den laver stadig samme stunt:-(
Jeg giver gerne et par kolde fadbamser til den der kan hjælpe mig, og hvis I kender en eller anden p"polo-ekspert" i kbh området, så sig endelig til! Jeg bruger bilen hver dag på job, så den SKAL virke.
Tak for hjælpen.
martin

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  OT: VW Polo
Kommentér på:
OT: VW Polo

Annonce