Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hul i kåbe
  • Vagn
    Vagn Tilmeldt:
    mar 2017

Følger: 2 Følgere: 3 Svar: 123
    #1   31. maj 2019 Det kan svejses, men først skal man finde ud af hvilken plast det er.

• Jesper K
    Jesper K Tilmeldt:
    maj 2015

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 83
    #2   31. maj 2019 Der er mange metoder. Er der revner skal de stoppes inden du fortsætter. Er det kun hullet så kan der bruges 2 komponent lim, med net på bagsiden. Glasfiber spartel kan også bruges. Der er flere metoder. Men under alle omstændigheder skal den forbi maleren desværre. Held og lykke

• Hans A
    Hans A Tilmeldt:
    maj 2018

Følger: 5 Emner: 2 Svar: 32
    #4   31. maj 2019 Hos Harald Nyborg købte jeg noget til at reparere glasfiber både med, ganske udmærket. Man kan købe 2 komponent maling på spray dåse som er en autolak. Man kan få dem blandet i farver, så den passer. Jeg reparerede selv min og det blev rimelig billig.

• #6   31. maj 2019 som #3 siger, det virker! Evt. kan du "plastik-svejse" det, eller rettere lodde, for du bruger en loddekolben på bagsiden af kåben, hvor revnen er, der logger du spidsen af loddekolben ned til plastikken og følger revnen, så smelter du det, så det kan holdes sammen. Derefter laver du et glas med "lego" i og trækker på bagsiden over din lodning - Se de fotos jeg lægger op!

profilbillede
  • #7   31. maj 2019

profilbillede
  • #8   31. maj 2019 Jeg har desværre ingen fotos af bagsiden, men der opløste jeg et par store Brio klodser i acetone og træk den klæbrige masse ud over samlingen, lidt som en spartelmasse. Husk ikke at hælde for meget acetone op ad gangen, da blandingen ikke skal være for tynd! Hvis du mangler et stykke plastik, så har jeg vidst noget liggende fra en org. kawa købe, det er vigtigt at plastikken er så ens som muligt, da forskellige typer plast, op fører sig forskelligt når det varmes op og køles ned!

På det sidste foto her, kan du se den mc jeg lavede det på, det var på fairingen der sidder rundt op sædet, på subframen, den der er malet sort, her er den inden maleren har spartlet og malet den!

profilbillede
  • #9   31. maj 2019 Her er det så blevet spartlet og malet ved autolakereren!

profilbillede
  • Morten B
    Morten B Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 9 Følgere: 8 Svar: 22
    #10   31. maj 2019 Jeg har en pistol der tilsætter ny plastik. Bor i Svendborg..

• #11   2. jun 2019 Biltema har plastsvejs (2k lim) til 100kr. , Så spar legetøjet til en anden hyggestund ??

Kommentér på:
Hul i kåbe

Annonce