{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Samling af kæde odense.
  • #2   20. jun 2019 Jeg tror jeg har 5 af dem?

  • #4   20. jun 2019 Skal der ikke en eller anden form for nitte ind for at holde kæden sammen, og låst?

  • #5   20. jun 2019 Ved at biltema har værktøj til at samle kæde mener at det koster omkring 700kr smiley

  • #6   20. jun 2019 Det bare mange penge for en studerende ??
    Jeg triller den forbi en mekanikker imorgen og håber han lige kan hjælpe mig hurtigt. ??


  • #7   20. jun 2019

    profilbillede
  • #8   20. jun 2019 Der er også denne mulighed også i biltema så kan du d køre imorgen smiley

    profilbillede
  • #9   20. jun 2019 meget dyrt værktøj ved biltema

  • #11   20. jun 2019 Hans tænker du at man kan banke på kæden med en hammer fra hver sin side? Også holder det?

  • #13   20. jun 2019 #6: Hvordan vil du trille den forbi en mekanikker?

  • #14   21. jun 2019 Ja de der nittede kæder - enten har du værktøjet - eller har du bare ikke kæde på!
    Du kan prøve som nogen af de morsomme her, at slå den sammen - men det led kommer aldrig til at være smidig samtidig med at du holder kæden sammen.
    Kristian B's ide med et samleled fra Biltema er rigtig god, så længe du ikke bruger en 530 kæde! De har kun til 520 og 525. MEn jeg ved ikke hvor du har købt kæden, men de fleste jeg har kigget på (minus biltema) leverer både et nitte og klips led.

    Skal du ud og investere i kædesprænger og nitter så kig på ebay, der koster de fra 200 og op - for det samme som herhjemme


  • Joakim M
    Joakim M Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 6 Emner: 3 Svar: 82
    #16   21. jun 2019 Jeg har også et i Nyborg du må låne.
    Men ja som der er foreslået så hvis det er den rigtige størrelse i forhold til din kæde så køb det samleled i biltema. Det er det nemmeste i hele verden og det holder fint. Bare husk at vende det den rigtige vej.


  • #17   21. jun 2019 Jeg har nittet mange kæder sammen med 2 hamre, det har altid fungeret, jeg ved endda at til race nitter de ikke ret meget pga. så kan nitteledet bruges flere gange

  • #20   21. jun 2019 Hvis man ved hvad man laver, gør man ligesom Hans Henrik. Skal det være rigtig godt buger man sin skydelære, tll at måle hvornår ledet er klemt korrekt sammen.
    Hvis ikke man har den håndværksmæsige kunnen, eller bare synes det er lækkert, køber man et kædeværktøj og bruger det.
    Samleled med clips, var noget man brugte på sin knallert....


  • #21   21. jun 2019 Jeg endte med at låne en bil, kom forbi brun Larsen, som ikke havde 2 minutter til at nitte kæden før fredag næste uge.....
    jeg for grimme billeder i hovedet, hvis jeg tænker på at sådan en kæde skulle springe/svigte i ledet, så jeg vil sætte pris på din hjælp. Altimc. Hvis dit tilbud stadig står ved magt? Send mig dit nummer så kan vi ringes ved


  • #24   21. jun 2019 Hans Jeg har aldrig sagt jeg kan gøre det på 2 min? Har du ikke bedre ting at tage dig til, end at være kong gulerod på tværs?

  • Peter S
    Peter S Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 18
    #25   22. jun 2019 Hvis du stadigvæk mangler hjælp til dit kæde projekt foreslår jeg at du kører en tur til MP mc og spørge pænt om hjælp, hvis jeg kender dem ret får du lige ordnet dit kæde led, en kop kaffe og en ønsker om god tur, fortsat god dag.

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 277 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.632
    #26   22. jun 2019 Det er noget sludder at man ikke kan bruge 2 hammererere. En stor som modhold på bagsiden - og en lille til at nitte leddet.

    Det er dog vigtigt at man sørger for at presse det sammen til den korrekte bredde før man nitter. Sådan har jeg samlet de første 30-40 kæder jeg skiftede for folk, og aldrig haft problemer på grund af det.

    Men så købte jeg et værktøj - og det er bare så uendeligt meget nemmere. smiley


Kommentér på:
Samling af kæde odense.

Annonce