1.369 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Sælger med fodlænke Sælger med fodlænke
Havde besøg af en fyr som ville sælge mig et køretøj, han havde også fodlænke på, så jeg spurgte hvad han havde gjort for at få sådan et Apple ur på anklen, han forklarede og jeg spurgte hvordan han så kunne køre over til mig i en anden by osv, han havde udgang, var svaret.
Er det sådan det virker, at de kan tage steder hen på visse tidspunkter og så være hjemme på faste tidspunkter?
Er der GPS i den så forsorgen kan se hvor de er hele tiden?
0 synes godt om
okt 2008
Følger: 460 Følgere: 65 MC-er: 5 Annoncer: 1 Emner: 8 Svar: 222
mar 2009
Følger: 23 Følgere: 26 MC-er: 19 Emner: 23 Svar: 490
okt 2008
Følger: 460 Følgere: 65 MC-er: 5 Annoncer: 1 Emner: 8 Svar: 222
feb 2015
Følger: 25 Følgere: 77 MC-er: 4 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 259
feb 2014
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 6 Svar: 293
Det fungerer som en indsat i en celle, som har fri udgang i et vist tidsrum.
Det kan være for arbejde, og andet sådan som "din" fyr beskriver
okt 2006
Følger: 5 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 247
Er man ikke ude af døren på det aftalte tidspunkt, eller hjemme igen, så bliver man ringet op eller får et kontrol besøg.
Alt efter hvor stor et hus man bor i kan dette også betyde at man ikke kan bevæge sig ud i egen have feks da dette vil være for langt væk fra modtageren.
mar 2009
Følger: 23 Følgere: 26 MC-er: 19 Emner: 23 Svar: 490
Allan nævner en ung mand med ankelkæde på udgang !!
Og så er der de små domme man kan afsone i sit hjem..!!
Ham på udgang sidder i fængsel, og får lov at gå uledsaget udgang med fodlænke- gps overvåget 24 timer i døgnet! Et forsøg der har kørt noget tid i kriminalforsorgen. Overvåget af de højere magter
Den anden form er fodlænke har været der i mange år efterhånden- deraf er der noget der hedder fodlænke teamet /kif som kun tager sig af dem der afsoner i hjemmet og godkender dem til den slags afsoning ;)De tjekker op på om man overholder de forhold- gør man ikke det, så ryger man i brummen og afsoner resten af lokumsdommen i fængsel!!
Købte du bilen Allan?
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 373 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.679
Nye kæder og alt dertil hørende skulle koste omkring 16.000,- og motor skal ud for at montere det.
Sælger med fodlænke