{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Keeway
  • #1   18. jul 2019 ja det er der

  • #2   18. jul 2019 Jeg havde sådan en bare i Euro 3 (Karburator) og den startede altid uden bøvl.
    T-Hansen oplyste mig dog forkerte mm mål til ventiljusteringen og jeg endte med at få sendt et par nye ventiler til Danmark fra England fordi at den begyndte at larme af helvede til fra topstykket

    Jeg brokkede mig til T-Hansen over det ikke var muligt at købe ventiler til topstykket på deres hjemmeside og jeg kan nu se at de både har indsugning og udstødningsventiler på hjemmesiden til en RKS 125.

    Men ellers har jeg aldrig haft et problem med den.


  • #3   18. jul 2019 Havde du den fra ny? og var du ellers tilfreds med Thansens service?

  • #4   18. jul 2019 Købte den da den havde rundet 800 km ca. den havde kørt 4700 da jeg solgte den.

    Kan ikke rigtig svare på det med Thansens service da jeg kun skrev et par korte mails til dem. Har selv lavet service på maskinen.


  • #5   22. jul 2019 mange tak for info

  • #6   13. jun 2022 hej jeg har købt en keeway rks 125 fra 2018 for en uge siden den skal ha nyt bag og for tandhjul og kæde på så jeg kørte ud til thansen men nej de har intet til den mere så hvor finder i dele til dem jeg har i dag lige sat nyt bagdæk på den. og hvad motorolie er bedst at bruge til så lille en motor det skal vist være 10-40 men hvad er bedst. hilsen kim

    profilbillede
  • #7   14. jun 2022 Prøv gruppen KINA MC I 2020erne her på MotorcykelGalleri.
    De ved en hel del. Især formanden Knud fra Tønder-egnen.

    Vh Lars, tidligere Keeway-kører, nu kun kina-kører.


Kommentér på:
Keeway

Annonce