{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
862 visninger | Oprettet:

STJÅLET MC!!! {{forumTopicSubject}}

Natten til lørdag D8/9 fik jeg stjålet min motorcykel omme i baggården til min opgang på silkeborgvej i Århus (Åbyhøj) ville bede folk kontakte mig hvis der er nogen der se den eller høre noget, der er 2 billeder på min profil, cyklen det drejer sig om er en Suzuki Gsx-r 400 i den originale Gsx-r 750 farve (sort og guld). Reg-nr. DH 163 76...

på forhånd tak

Simon Bredahl
MB. 29804041

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  STJÅLET MC!!!
  • #2   8. sep 2007 Damn hvor surt! Er der ikke låst af omme i baggården?

Håber du finder den!

• #3   8. sep 2007 jo den har stået med styrlås og skivelås...

tak skal du have for tippet kenneth...

• #5   8. sep 2007 sådan er mine tanker også:-)

• #6   8. sep 2007 Kigger omkring Viborg efter den, surt show........

• #7   8. sep 2007 mega sur røv. simon her for 14 dagen siden fik esben her far århus også nakket sig gixxer 400 den fandt jeg oppe ved vuc Ingerslevs Boulevard ved 12 tiden og esben fik fat i tyven selv og der efter ringet til politiet... hihi

• #8   8. sep 2007 esben fik det hvist nok på film men ved det ikke helt....

• #9   8. sep 2007 ja det læste jeg godt, har også været derop og kigge om det nu skulle være samme fjog der havde taget min, men jeg må jo prøve et par gange mere, der er jo nogen folk der ikke er alt for skrappe:-D håber bare jeg finder den igen...

• #10   8. sep 2007 Prøv at lave en rundering eller 2 i Gjellerup parken og nærmeste omegn. Hvis det er samme fyre som stjal den sidste, så kom de vidst nok derude fra.

• #11   8. sep 2007 ja var også mit første bud, der er tit mange unge mennesker på den tanker der ligger overfor hvor jeg bor, så mon ikke nogen har set mig trille ind i baggården. var derude imorges og kigge dog uden held

• #12   8. sep 2007 Jeg er slemt bange for at du har ret Simon, men et lille tip. print et billede af cyklen og reg. nr og spørg postbuddet om han evt. vil kigge efter hvor han kommer rundt. Vi har faktisk fået en cykel tilbage med den metode, det til trods at jeg selv havde været på stedet hvor den blev fundet, under 20 timer før, for at kigge efter den.

Mvh
    Michael

• #13   8. sep 2007 okay det lyder da ikke som en tosset ide og gøre det sådan.. tusinde tak for tippet. så det jo bare lige og fange postbudet... ellers en skam den tank der ligger lige overfor deres kamera peger ellers over mod min opgang og indgangen til baggård men det stopper selvfølgelig lige før silkeborgvej:-(

• #14   9. sep 2007 Hej Simon

Jeg vil også holde øje - skriver da lige dit nummer i min tlf med det samme.

• #15   10. sep 2007 Søndag kl.23.30 ringede politiet de havde fundet min cykel, er lige kommet hjem har lige været ude og hente den, er utrolig glad for at den atter er hjemme igen, men den lille stakel har det godt nok ikke særlig godt, skræmmende at se ens mc i sådan en tilstand, og kommer det bagpå nogen hvor de fandt min cykel henne!!!!!

• #16   10. sep 2007 lad mig, lad mig gætte... Brabrand.... suuuk
    Hvor slem tilstand var den i, havde de også fået fingrene i ham som stjal den, eller fandt de den bare... men godt at hører at den er hjemme hvor den hører hjemme

• #17   10. sep 2007 ja i gellerup på janesvej op ved torvshøj skolen, jamen tændingen er brækket op plus benzin dæksel, blink, sidespejle og vindskærmen er flået af, forbrems håndtaget er knækket af, virker som om mange af kåbedelene sidder løse plus mærker på tank og den stang der går langs over styret og går op i vindskærmen er klippet over... politiet havde fået et tip om nogen der lå og kørte race derude, også 5min efter ankommer de derude, der har de så væltet på den... håber vedkommen er i ekstrem smerter lige nu, og dør i løbet af natten!!!! men det bliver vist en dyr omgang for mig :o(

• #18   10. sep 2007 Forsatan de skulle have sådan nogle b... det er simpelthen utroligt at de kan blive ved at slippe afsted med det derude. Jeg kommer jævnligt i området, og ser aldrig en betjent, jo en enkelt gang i centeret, men ellers aldrig, og de kører jo som om de har stjålet det hele, hvilket de jo så åbenbart også har smiley surt mand.
    Damn jeg føler med dig Simon B

Michael

• #19   10. sep 2007 da politiet ringede til mig spurgte de også hvornår jeg kunne være der, de kunne ikke sende den ene mand ned efter mig da de ikke turde lade en betjent stå derude ved min cykel alene.... hvis politiet er bange for dem, er der så ikke noget galt i vores lille land, kan virkelig ikke passe de kan slippe afsted med det og at politiet er bange for dem... jeg måtte pænt fortælle dem hvornår jeg kunne være der så de kunne vudere situation også meldte de tilbage at de godt kunne vente 15min på at jeg kom derud...

• #20   10. sep 2007 Jo der squ noget galt i vores lille land, når sådan en flok bøller kan få lov at te sig på den måde de gør, fatter faktisk heller ikke at de andre i kvarteret finder sig i det, de ødelægger det jo også, for så mange andre. På et tidspunkt ville taxa heller kører rundt derude, det er virkelig trist at de kan få lov at styre det på den måde.

• #21   10. sep 2007 Det var det samme da min blev stjålet, jeg kunne først være der 1 time senere, det kunne politiet jo ikke vente på, og de ville ikke sikre den. Ringede så rundt til nogle i nærheden, og sendte et tæskehold derud. De parkerede uden lys (om natten) i den modsatte ende af skolens parkerings plads, hvis nu tyven skulle kigge forbi. Det gjorde han desvære ikke, men je hentede min cykel, og den var enda ikke smadret i andet end låsen. Heldigt!!

/Jesper

• #22   10. sep 2007 ja der slap du billigt, min ser godt nok forfærdeligt ud, tager nogle billeder idag og ligger ind på min profil så folk kan se hvad de gør ved ens cykel derude!!!

• #23   10. sep 2007 Har du forsikring??

Ellers må du hente en doner cykel i udlandet!!
    /Jesper

• #24   10. sep 2007 kan ikke forsikre en r model med kasko hos GF før jeg er 30.. så skal betale af egen lomme:o(

• #25   10. sep 2007 det må de jo DESVÆRE ikke oplyse, men måske politiet må forespørge?

• #26   10. sep 2007 det jo det, men kender lidt til hvordan de er fra mine yngre dage og kammerater, og de tager ikke på sygehuset i frygt for at deres forældre finder ud af noget, og som sagt var politiet der 5min efter opkaldet at de lå og korte race, så de har jo kunnet slippe væk... tror ikke der meget andet jeg kan gøre end at bide i det sure æble også bygge en ny cykel op i løbet af vinteren og prøve med nogen nye farver eventuelt så hvis nogen kender en god lakere i århus ville jeg gerne høre om det...

Men ville gerne lige sige tak til alle de folk der har holdt øje og givet mig tips, har taget mange af dem i brug, men til sidst var det dog politiet der fandt den... Men tak for hjælpen folkens:o)

Kommentér på:
STJÅLET MC!!!

Annonce