{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
772 visninger | Oprettet:

sådan skulle livet være !!! {{forumTopicSubject}}

Jeg synes at livet burde leves baglæns!
Man skulle starte med at dø og få det overstået.
Så vågner man op på et plejehjem og får det bedre for hver dag.
Man bliver så smidt ud fordi man er for rask til at være der, hvorefter man kan gå ned og hæve sin pension.
På din første arbejdsdag får du et guldur.
Så arbejder man i 40 år indtil man er ung nok til at man kan nyde at trække sig tilbage fra arbejdsmarkedet.
Man drikker, fester og har sex og forbereder sig på at tage en uddannelse.
Så er man i folkeskolen, bliver et barn igen, leger, har ingen forpligtigelser - indtil man igen er en baby....

De sidste 9 måneder tilbringes flydende rundt i fredfyldt luksus. Der er centralvarme, room service med mere - og til allersidst forlader man denne verden i en stor orgasme smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sådan skulle livet være !!!
Kommentér på:
sådan skulle livet være !!!

Annonce