1.611 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

knallert(scooter) mekaniker søges knallert(scooter) mekaniker søges

vi er fire drenge mellem 13 og 17 år. der søger en der kan hjælpe os 3 timer om ugen til at skrue i vores knallerter vi bor på et opholdssted lige uden for holstebro. du vil få vikar løn for dine timer. hvis du er frisk på dette og kan alt der har med dette emne at gøre og lære os hvordan. så send en besked.dette er vores pedagogs profil vi har lånt . hilsen os fire og triumph(7500) H

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  knallert(scooter) mekaniker søges
  • #2   31. okt 2007 satans birk s. de bruger dem til at fise rundt i vores æble have så der er masser at skrue i

• #4   31. okt 2007 tror bare ikke de hænger på træerne. da det er 3 timer om aften. men det er et spænnende job hvis man kan lide børn

• Nico SX V
    Nico SX V Tilmeldt:
    nov 2006

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 73
    #6   31. okt 2007 Er der ikke noget motor lære eller såden noget, i nærheden af hvor i bor ?, hvis ikke så skal i bare samle nogen flere så tror jeg da nemt i kan få en Mc, knallert mekaniker til at lære jer lidt om en 2 og 4 takts motors virkemål, kunne jeg da også godt finde på hvis det var et hold på en 14 støkker

• #7   1. nov 2007 Nicolai er det ikke sjovere at de få lov at prøve det på egen hånd, jeg ville personligt med glæde gøre det men er fra øen (sjælland) så det er lidt for langt væk smiley

• #8   1. nov 2007 nej de børn er lidt for vilde til at putte i en grupe på 14 eller en skole :-). de er det nogle ville kalde vanskelige børn demskal holdes i ørene 8-)

Kommentér på:
knallert(scooter) mekaniker søges

Annonce