1.418 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

værktøj. værktøj.

Hey ville lige prale lidt smiley så er sommer pengene sgu brugt smiley hehe men nu er hobby værkstedet opdateret med skydelære med digi ur og en med analog ur, 6 micrometer skruer, spæremål fra 0-200 mm, magnet for med micrometer ur + div afstande fra 10-200mm, slagtoppe i lang model fra 10 til 27mm i bacho, topnøglesæt i bacho i 3/8 + 1/4 , div bacho tænger, migatronic schou 160 tig svejser med ejer flaske, glæder mig sgu til at prøve noget ordeligt værktøj, mvh tjm

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  værktøj.
  • #1   28. nov 2007 hehe ja, men jeg vil heler arbejde med noget som virker end noget skrammel, så helere vente lidt længer tid på det, så mangler jeg bare at købe resten af ønske sedlen smiley mvh tjm

• #2   28. nov 2007 hehe har tænkt på det samme smiley nej spøj til side hvis jeg havde plads havde jeg købt en fræser og en drejebænk har en hel del venne som arbejder med det til daglig det kunne sgu være rart at have smiley mvh TJM

• #3   28. nov 2007 Peter: ikke så fedt som jeg gerne vil have det, men har da samlet sammen til div rep gemmel ca 10 år, så nu er der kun de virkelig dyre ting tilbage smiley øvøv

• #4   28. nov 2007 K2: skal til at flytte den 15 december så alt ligger i oirginale kasser eller rengjorte poser lige nu, men desvære får jeg kun en garage af blik plader nu, men har fåret lov til at støbe gulv og lave væge med isolerin af min udlejer smiley

• #5   28. nov 2007 hehe kommer lidt an på hvor du bor???

• #6   28. nov 2007 Min svigerfar har lige købt et ældre cnc-styret bearbejdningscenter han skal bruge i firmaet (mindre produktionsvirksomhed). Hvis man skal have plads til det der hjemme skal man da godt nok have meget plads! Det fylder sgu en del. Det kan tage emner der er 600x400x1200mm. Pris: ca. 130 af de store.....
    Bliver spændende når han får det sat op og er kommet igang med det. Så må der kunne laves nogle fine ting til geden.

SørenG

• #7   28. nov 2007 Søren G: hehe ja cnc fylder en del ikke mindst i det hoved som skal bruge det hehe der er en grund til folk bliver uddandet til at styre de maskiner men så er jeg jo så heldig jeg har en som arbejer som værktæjsmekaniker som er kongen til det så behøver mit hovede ikke være så stort hehe smiley MVH TJM

• #8   28. nov 2007 Peter: hehe okay ja jeg har arbejdet som mc mekaniker de siste 4 år og skruet de sidst 12 år så jeg ved hvad det rigtige værktøj betyder, ikke mindst når man kan se hver eneste skrue, så nytter det ikke noget man har brugt en rørtang til at spnæde en skrue med vel smiley

• #9   28. nov 2007 du ska altid prale thomas! men det lyder nu heller ikk så dårligt! men tror nu alligevel du har drukket for meget rød aalborg!

mvh jesper

• #10   28. nov 2007 hehe jesper, må jeg ikke få dit nr, det er sgu længe siden:-) mvh TJM

• #11   28. nov 2007 jo sender det li til dig!

• #12   28. nov 2007 Som en gammel kollega sagde: ordentlig værktøj er ½-delen af arbejdet, så eftersom jeg har 2 af det meste, - må det være næsten hele arbejdet smiley

Tillykke med dit nye skrue gejl...

Offslow

• #17   29. nov 2007 K2 - Viva: Ja det er en fair pris. Den kommer fra en virksomhed der lukker og indgik i noget tilbagekøb af nogle maskiner som min svigerfar i sin tid leverede til dem.
    Men det lyder da til der er flere herinde der vil kunne hjælpe med tegninger/programmer hvis det er nødvendigt.

SørenG

Kommentér på:
værktøj.

Annonce