{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.221 visninger | Oprettet:

vil ha mc {{forumTopicSubject}}

hey...jeg har længe gået og drømt om at få mc...og så var jeg ude og trille lidt rundt på en i onsdags..og jeg var bare solgt..men jeg har et lille problem men lady siger det vil hun ikke ha...har i nogle gode forslag til hvordan jeg kan få hende over talt..hun er jo bange for jeg dør når jeg får korte...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vil ha mc
  • #2   19. dec 2007 Man dør da ikke af at få et kort? ..

    Latterligt og barnligt indlæg ..


  • #5   19. dec 2007 hehe...nej det er de bestemt ikke!

  • #6   19. dec 2007 Hmmmmm............først så finder du en maskine her i forum.......og så kigger du på Dating. dk !!!

    Kvinder er der sgu nok af !!!

    ;O)


  • #7   19. dec 2007 james...tja men er sku glad nok for hende jeg deler mit liv med lige p.t:)

  • #9   19. dec 2007 Haha havde samme problem med min ex. Hun fik bare intet valg;) Men en dag hende og hendes far stod og klikkede lidt rundt i computeren på cyklen faldt de over Max hastighed - den stod vist på 282 km/t:) hendes kommentar var " Jeg troede ikke du skulle ha den motorcykel for at køre stærke" hehe...

  • #10   19. dec 2007 Hmmmm...send hende op til mig i en uge....så er hun kurreret med at stille krav !!
    Hun vil føje dig i et og alt resten af livet !!
    ;O)


  • #11   19. dec 2007 det kunne godt være:) man har meldt mig til et hold så må jeg sku bare tage den der fra:)

  • #12   19. dec 2007 James B man kan godt hører du ikke har mødt min lady smiley

  • #13   19. dec 2007 Ja, for hun må da bestemme en del ?!? Tøffelhelt ? smiley

  • #14   19. dec 2007 ej ikke Tøffelhelt smiley men næsten

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.649
    #15   19. dec 2007 Hvor gammel er du og hvor gammel er hun?

  • #16   19. dec 2007 jeg er 23 og hun er 21...

  • #17   19. dec 2007 Haha Nick......Jeg er frygtelig at bo sammen med, så hun vil være glad for at slippe for mig og mine skøre ideer og være glad for en fyr, der taler pænt om sin kæreste og har sunde intteresser !!
    ;O)
    Jeg har stillet min maskine inde i stuen og sidste vinter havde jeg på et tidspunk tre maskiner herinde.
    Så lov hende, at det kunne du ALDRIG finde på, så gi´r hun sig nok !!
    ;O)


  • #18   19. dec 2007 james b ja du lyder ikke til at være alt for nem at leve med:)

  • #19   19. dec 2007 Få hende med ud på en tur bagpå en cykel så er den diskution ovre.

  • #20   19. dec 2007 Nick I:

    Du holder jo tydeligvis af hende:-)

    Har du en kammerat, der kan køre en stille og rolig tur med hende? Sørg for, at hun er pakket godt ind.

    Derefter er det meget sandsynligt, at hun forstår dig, og så kunne du jo overveje om et MC-kort måske også var noget for hende smiley


  • #21   19. dec 2007 Har en lille sjov historie:
    Min kammerat ehentede sidste år en maskine i Tyskland hos en revisor. Maskinen havde kun kørt knap 1700 km og kammeraten spurgte, hvorfor han ikke havde kørt mere ??
    Jo, min kone sagde for et par år siden, at hvis jeg købte en mc, så ville hun skilles - og så købte jeg en !!!......og løb med sekretæren !!

    ;O)


  • #22   19. dec 2007 Knud (Vestegnen) J ja hendes pap bror har mc det var hans jeg var ude og race på...det var sku en meget go ide...tror jeg prøver at få lokket hende op på den

  • #23   19. dec 2007 Nu skal du ikke få Knud til at køre en tur med hende....så vil hun bare ha´ Knud !!

    ;O)


  • #24   19. dec 2007 hun er os bange for uheld på vejen..hvor tit er i ude for at det er ved at gå galt når i er ude og køere?

  • #25   19. dec 2007 Haha.....så kunne hun ha´ fået en tur bagpå revisoren...og ved de 250 km/t havde hun selv hoppet af !!

    :O/


  • #26   19. dec 2007 Ups........det var et meget følsomt emne du kom ind på der !!
    :O/
    Har kørt mc i 26 år uden uheld (7-9-13), men kør med omtanke og læs traffikken - vær fremsynet. Der sker meget på vejene og man kan komme ud for alt........... Og provokér ikke skæbnen.


  • #27   19. dec 2007 LIcensene to Kill:

    Du må sgu være lidt mere diskret - mine skumle planer skal da ikke publiceres (slurp)


    --Uh en 21 årig på bagsædet, som man kunne lægge an på uden incestuøse motiver - ikke dårligt smiley


  • #28   19. dec 2007 ja ved det godt...jeg tror sku nok det er det hun er mest bange for at jeg skulle kører en tur og ikke komme tilbage igen...

  • #29   19. dec 2007 Haha Knud........jeg havde fornemmet dine intensioner !!!
    Du er der vel også som et bøjet søm, hver gang der skal køres til polterabner ???

    ;O)


  • #30   19. dec 2007 Paw er du sikker på det ikke er fordi hun gerne vil køre og mener du gør det forkert/ikke har set et sving osv osv?
    Det gjorde min nemlig, det var ordnet med et lidt bestemt klask på låret.


  • #31   19. dec 2007 Min kæreste var også lidt skeptisk, men efter at der blev tegnet diverse forsikringer, og hun så at hun stod som første arvning, så syntes hun nærmest at det var en god ide at købe en mc mere.

  • #32   19. dec 2007 Hahaha...C4 den var sgu go´ !!

    ;O)


  • #33   19. dec 2007 007:

    Desværre ikke, må ikke for fruen smiley

    Nick I:

    Det er oftest sager man står ukendt overfor, som man frygter. Kan du få hende ud at køre, med en hun har tillid til - og som er tilleden voksen - kan det flytte meget.

    MC-er er ikke farlige, men der findes farlige MC-ister. Ikke nær så mange som folk tror.

    Jeg har skrevet et lille stykke til Frank på www.bikerfriend. dk

    Det kan muligvis dreje hendes fokus - lad hende da læse det.


  • #34   19. dec 2007 Nå, nu vil jeg starte maskinen og ta´ et par omgange omkring sofabordet, forhåbentlig uden at løbe tør for benzin !!
    Hyg jer og pøj - pøj med kvinden Nick.......og dit nye liv med motorcykel !!
    Fortsat go´ aften .......
    ;O)


  • #35   19. dec 2007 tror os jeg vil tænde så billede kassen...tak alle sammen for jeres råd og gode ide vi ses ude på vej til sommer...

  • #36   19. dec 2007 min kæreste siger helt det samme men det skal hun ikke bestemme noget om

  • #37   19. dec 2007 Bare køb den kværn hvis det er det du vil , er hun den rigtige går hun sq ingen steder :o)

  • #38   19. dec 2007 Hvem er det der går med nosserne af dig og din kæreste? køb da og gør hva du vil, hvis hun har et problem må hun jo finde en måde at løse hendes problem på, det kan da aldrig blive dit?

  • #39   19. dec 2007 Kylling... Køb nu bare en........!

  • #40   19. dec 2007 ja det skal de sku ikke bestemme de ho's...... jeg bygger mine om med solo seat's så slipper jeg HELT for Kællinger når jeg kører mc.......hehe

  • #41   19. dec 2007 Hold da kæft hvor er her mange overkåde drengerøve der ikke har fattet et klap når det kommer til respekt for hvad ens nærmeste mener - Men måske det er naturligt når brugerne dårligt nok er tørre bag ørenen.

    Mange af de indlæg her, minder mest af alt om noget der bliver lukket ud mellem kåde ungersvende til en ungdomsskolefest hvor der blevet drukket for mange Pokal pilsnere ................

    For god ordens skyld, så er jeg IKKE en indebrændt tøffelhelt der ikke må købe hvad jeg vil, for det er ikke tilfældet, men derfor har jeg respekt for fruens mening alligevel, gider da ikke slæbe sidste chance med hjem hver weekend fra byen, som nogen sikkert er nød til med deres indstilling til kvinder og parforhold!


  • #42   19. dec 2007 Jeg kom jem til min kæreste og sage at jeg,jeg har købt en mc og der blev lidt stille.men det gik over efter en dags tid.Så gik der 4 uger og så fik jeg at vide at jeg skulle være far og det var da fedt,nu er hun 2 år og der er en til på vej til juli.Jeg er sikker på at det nok skal gå med dit mc køb bare ta det rogligt.Det eneste der er sket med mig er at efter jeg blev far køre jeg mere med hovedet en med ?????? MVH Henrik og så har jeg den for mig selv..

  • #43   19. dec 2007 Morten S .. Slap dog lidt af :o) i den alder som han har er det jo sjældent at man har fællesøkonomi og så skal kæresten sq da ikke blande sig i hvad han køber.
    forståeligt nok hun er bekymret , men det er jo op til ham at berolige hende ... når han har købt den ;o)


  • #44   19. dec 2007 Min ville heller ikke have, vi havde lige købt ny bil, efter ca 12 mdr solgte jeg bilen, købte en MC og en "gammel" bil til hende. Hun anede ikke en bønne før hun kom hjem fra job og så MCen stå i gården smiley hehe

  • #45   19. dec 2007 Du går da bare i gang med at tage kortet, og købe en mc. Og så må hun jo tage det, som det kommer. At have en dame, skal jo ikke være ensbetydende med, at man skal have en hel bunke begrænsninger (ihvertfald ikke i min verden). Og hvis hun absolut ikke vil have det, er det jo bare hendes eget problem smiley Sådan noget pjat, kan du da virkelig ikke tage dig af.
    Ellers må du jo bare finde dig en ny. Rygterne siger, at der skulle massere af dem, derude smiley


  • #46   19. dec 2007 Eller køb Ugebladet Søndag til hende. Sådan noget er damerne vilde med. Og så vil hun være så opslugt af det, at hun aldrig opdager du har investeret i en mc smiley

  • #47   19. dec 2007 Nick:

    Jeg ser 2 muligheder i forhold til din kæreste.

    1. Enten er hun, som der bliver antydet, en undertrykkende kvinde, som ikke vil lade sin kæreste bestemme noget som helst. Hvis dette er tilfældet - så skib hende, for så er dette kun starten på en række probs i løbet af jeres forhold.

    2. Uvidenhed - hvilket jeg mest tror det er. Og her vil jeg altså heller ikke give Morten ret, som siger, at det handler om respekt for sin partner. Selvfølgelig gør det det, men det handler mest om, at hun opnår en viden om mc., og ikke en skræk/angst for samme. Der er sgu ikke noget at sige til, at folk tror det er farligt, når man ser i medierne hvad der bliver skrevet, men stadigvæk - uvidenhed/skræk/angst er oftest lettest at kapere ved simpelthen at skubbe det fra sig og sige NEJ.

    Held og lykke med købet - som jeg er sikker på du får "forhandlet" hjem, når hun har lært lidt om livet på to hjul fra et par fornuftige mc'ister og ikke kun læst aviser.

    Jakob


  • #48   19. dec 2007 Jeps. Kan også kun støtte om om det, Jakob siger. Enten er hun bare for snæversynet, og kommer kun til at volde problemer i fremtiden, ellers er hun bare uvidende. Det sidstnævnte kan i det midste kureres.

    Hvis hun er helt umulig, så er det bare med at få smidt hende på porten. Du er jo stadigvæk ung. Men husk lige først at checke, at det er dit hus, I bor i smiley


  • #49   20. dec 2007 lev stærkt
    dø ung
    og nyd hvert minut

    hun skal "bare" lære at elske det.. aliere dig med papén og få ham til at gi hende nogle rolige ture så hun ved hvad hun går glip af.
    tag kortet sammen og køb en mc hver smiley


  • #50   20. dec 2007 Hmm, Er hun din mor?

    Nå men jeg kunne aldrig selv drømme om, at spørge en kvinde/kæreste om JEG måtte købe og betale min egen mc..


  • #51   20. dec 2007 Tøffelhelte og testosterondrengerøve???

    Lad nu være med at overfalde Morten S eller kalde nogen tøffelhelte.

    Det er jo meget tydeligt, at Nick I holder af kæresten, og det må I Fandeme bare respektere!!!!! Uanset alder!!!!

    Jeg forstår udmærket Morten S. Selv om jeg laver lidt fis med Varanen derhjemme, må og kan jeg i stor udstrækning gøre helt som jeg vil. Jeg har også økonomien til at kunne gøre det.

    Derfor forbyder min respekt og loyalitet mig alligevel at skeje ud på en række områder.

    Morten S har helt ret!!

    I virkeligheden kunne jeg godt undre mig lidt og spekulere på om i "supervirile" knajter i virkeligheden ikke bare misunder Nick I, at han har en, han holder så meget af, at han føler trang til at vise hensyn .-)

    Det handler formentlig ikke om penge, det handler om, at hun er utryg, og at han gerne vil have hende ud over det. Han vil jo ikke "afskaffe" hende - tværtimod smiley


  • #52   23. dec 2007 Johnny:

    Rart at der er andre end Knud og mig der har fattet den dybere mening med livet og ikke mindst samlivet.

    Thumbs up for et godt råd.


Kommentér på:
vil ha mc

Annonce